Hei! Onko foorumilla paljon mimmejä, jotka pitävät marjoja tärkeänä osana ruokavaliotaan? Olen totaalisen hurahtanut marjoihin (tiedän kyllä että sisältävät sokeria...) ja niiden pakastamiseen, lieneekö vanhuuden merkki?! Sain sukulaiselta vanhan pikkupakastimen oman jääkaappi-pakastinyhdistelmän lisäksi, ja kohta taitaa olla edessä isomman osto. Sen verran paljon noita kertyy tänä kesänä pakkaseen. Asun kerrostaloyksiössä, joten tila on rajallinen, mutta olen valmis tinkimään siitä pakasteitteni vuoksi
Olisko teillä vinkkejä säilöntään, marjojen käyttöön tai muiden ruokien pakastusvinkkejä? Olen ajatellut, että nauttisin marjat ihan sellaisenaan ja mahdollisimman jäisinä (sulatus ja käsittely syö vitamiineja). Talven pimeinä aamuina ihania muistoja kesästä <3
Olisko teillä vinkkejä säilöntään, marjojen käyttöön tai muiden ruokien pakastusvinkkejä? Olen ajatellut, että nauttisin marjat ihan sellaisenaan ja mahdollisimman jäisinä (sulatus ja käsittely syö vitamiineja). Talven pimeinä aamuina ihania muistoja kesästä <3