Marcio "Gracinha" Cesar

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika nostaa tuore kissa pöydälle. Marcio Cesar meinaa jäädä Suomeen pysyvästi ja asiaa äijällä tuntuu riittävän. Tilles kävi perehtymässä kotibrassiehdokkaaseen, ei ainakaan tylsää tule tämän äijän kanssa.

Marcio Cesar: "Nyt on minun aikani loistaa"

Ymmärrettävästi herran halu viedä Suomi vs. Ruotsi -kohtaaminen itselleen närästää, mutta ei häntä kunnianhimon puutteesta voi moittia. Bäckströmille joku perussuomalainen ja Grecicho taas Suomeen Marciota vastaan ottamaan, kelpaisiko se?

Vähä hassua ku herra sanoo että haluaa parhaat kohdata ja sit haastaa Makwanin tai Isakssonin (vasta tulevia parhaita!?) Itte en oo oikeen ehtiny tähä uuteen "kotibrassiin" kiintyä ja sit taas Tykkään Bäckströmin asenteesta ni mahdollisessa kohtaamisessa menis mun hurraat miltein kyllä hurrille. Sinänsä varmaan mukava lisä tuo Marcio pohjolan skeneen ja luultavasti mielelläni livenäkin katon herraa kohtaamassa suomen/skandinavan/euroopan huippuja vastaan.

Bäckströmille joku perussuomalainen ja Grecicho taas Suomeen Marciota vastaan ottamaan, kelpaisiko se?

Kelpaisi ilman muuta. Grecicho-Gracinha olisi itse asiassa todella mielenkiintoinen matsi. Mutta Bäckströmin vastustajana hänestä ei kannata edes puhua. Siis ainakaan Suomen iltamassa. Anton laittoi hyvän täkyn johon ruotsinpoika tarttui. Pasi ja kumppanit laittoivat asiaa sitten eteenpäin ja loistava Suomi-Ruotsi vääntö on tulossa. Ei siinä millään brassilla ole mitään tekemistä.
Milloin ja missä muuten syksyn Cage on?

Hyvähän se on, että vähän huudellaan vaikka sitten vieraisiin pöytiin. Täälläpäin tahdotaan olla vähän liiankin nöyrää miestä median edessä.
Grecicho vs Gracinha
Bäckström vs Salovaara tai Forsell

Samaa mieltä kyllä. Suomessa muutenkin helposti leimataan suulaampi kaveri heti ylimieliseksi, se on raivostuttavaa piilokateutta/hissuttelua. Esim. Makvan Amirkhanilla oli taannoisessa haastiksessa loistavaa nuoren miehen uhoa. MUTTA, tuosta Gracinhan huutelusta Bäckströmin suuntaan en pidä, koska koko homma ei kuulu hänelle. Kyseessä on Suomi-Ruotsi asetelmasta, ei mistään muusta.
Grecicho-Gracinha olisi kyllä loistava matsi.

Samaa mieltä kyllä olen kyllä tästä että Suomessa helposti leimataan suulaampi kaveri heti ylimieliseksi, se on raivostuttavaa piilokateutta/hissuttelua. Kyllä.

Itse en sen kummemin välitä Cesarista tai onko suomalainen vai ei, mutta mitä väliä jos haluaa matseja ja vastaa huuteluihin. Mielestäni Bäcktröm oli se joka vaan otti anttonin selekästi vitsistä kiinni aivan niinku ei olisis tajunnut sitä ja halus itsensä mediaan, matsiin vaan sitten ellei joku suomalainen sitä ota tai turpa kiinni.

Bäckström vs Salovaara tai Forsell
Nää ois kyllä herkkuva mut kyllä mulle toi Bäckström vs Cesarkin kelpais. Iha hienoa vaan että jaksetaa vähä ittestää meteliä pitää, mut vähä tavallaaa outoo et sit haastellaa näit nousevia kykyjä (tosin Bäckström nyt on jo ehkä antanu tarpeeksnäyttöjä lyhyen uransa aikana). Toki jos Salovaara on kaveri ja Niinimäellä varmaa jo eri kuviot ni jäjelle ei oikein jää ku Lähdesmäki tälläsistä "kokeneista".

Itse en sen kummemin välitä Cesarista tai onko suomalainen vai ei, mutta mitä väliä jos haluaa matseja ja vastaa huuteluihin. Mielestäni Bäcktröm oli se joka vaan otti anttonin selekästi vitsistä kiinni aivan niinku ei olisis tajunnut sitä ja halus itsensä mediaan, matsiin vaan sitten ellei joku suomalainen sitä ota tai turpa kiinni.
Mää kyl luulen et tässä on vähän samasta asiasta kyse kun näissä Cesarinkin huuteluissa. Bäckstömillä(kin) on asenne kohillaa ja halu koviin matseihin.

Tohon artikkeliin viellä sen verta että jäi mua ainakin ihmetyttämään että miten tuo Cesar suomeen pääty? Tuliko töiden tai naisen perässä vai ihan sattumalta. No joka tapauksessa varmasti hyvä lisä paikalliseen skeneen ja toivottavasti opettaa Asikaiselle vähän jiu-jitsua :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ammanissa kaikki valmiina huomiseen, ainakin kiinnostavimman matsin osalta. CWFC:n Twitteristä poimittu punnitustulos: @CageWarriors: CWFC Fight Night 7 (featherweight): Jim Alers (145.2lbs) v Marcio Cesar (145.6lbs) ... kaikki muutkin oikeissa lukemissa paitsi Olivier Pastor, joka ekalla punnituksella kolme paunaa ylipainoinen.

Siis pyysi kovia vastuksia täälläpäin, mutta pojilla meni kusisukkaan. Alerssille tappio ei nyt paha ole, se on todella pätevä sälli.

Joo itse en ole oppinut pitämään henkilöstä vielä ollenkaan. Haastellut toki Suomalaisia niinkuin sanoit mm. Amirkhania ja tässä hänen vastaus:

Ainakaan Amirkhania (5-1-0) virtuaalinen call out ei saanut lämpiämään. Turkulainen ei arvostanut sitä, että erittäin kokenut brassi haastelee itseään paljon nuorempia ja kevyempiä ottelijoita, mutta lupasi palata asiaan myöhemmin.
- Kun on sen aika tulen itse pyytämään Seessarin kättä ja revin häneltä pään irti mielelläni. Menen porras kerrallaan ja aina ylöspäin, toisin kuin tämä brassi, Amirkhani paalutti.

Makwani varmaan huutelee sitten kun se on lopettanut tai loukkaantunut etc etc.
Itsekään en sen kummemin pidä tästä marciosta sen kummemmin, mutta jos ottaa missä vaan ja kovia ukkoja vastaan niin multa saa tavallaan peukun.

Sikäli kun kylillä kerrotut jutut pitävät paikkansa, Marciokaan ei ihan ketä tahansa vastaan ole matseja uusilla kotikulmilla huolinut. Miehenhän piti otella mm. Careliassa. Seuraavaksi odotellaan, mitä löytyy Fight Festivaliin vai löytyykö mitään.

Suositut

Back
Ylös Bottom