Manuaalia vailla (Nikon D50)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ostin verkkokauppa.comista ko. kameran, mukana tuli tietenkin vain saksankielinen manuaali. Ja koska saksa on paska maa ja kieltä hallitsen huonosti, niin kysyisinkin että mistä kannattaisi alkaa metsästämään suomenkielistä vastinetta tuolle prujulle. Englanninkielisen .pdf:n olen kyllä löytänyt, mutta kyllä suomalainen olisi silti kaikista helppolukuisin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Maahantuojalta, tosin olettaisin että siitä joutuu maksamaan rahaa ja muutenkin olen kuullut pienestä asiakaspalveluheikkoudesta saksalaisen kameran ostaneita kohtaan. Ainakaan mun D70:seen ei netistä suomenkielistä manuaalia löytynyt, kun sitä tammikuussa aika kiivasti koitin etsiä.

Zone-sarja -42%
Nikon ainakin ennen vaihtoi manuskat erikieliseen veloituksetta. Sain omaan D70:een soomimanuaalin lähettämällä alkuperäisen japaniin.

Should you require a copy of the manual for a current Nikon product in another language which is not obtainable from your local Nikon distributor

then please send back an unused original manual with the following information to:

Nikon Corporation
Sales Promotion,
Marketing Dept.
Imaging Company
6-3, Nishi-Ohi 1-chome, Shinagawa-Ku
Tokyo 140-8601
JAPAN

1. Manual language desired
2. Your name & address

Be sure to include an adhesive label with your name and address typed on it.
On receipt of your original, we will send you the manual you request.
Please note that we cannot always meet your requests due to the availability of your requested languages or products. We apologize for the inconvenience this may cause you.

Lisätietoa

Back
Ylös Bottom