Manna! Perustulona jaettava krypto-valuutta!

Liittynyt
29.5.2015
Viestejä
9
Kaupunki
Nurmijärvi
Mitä otsikko sanoo! Tätä kryptoa jaetaan kaikille sama määrä aina viikoittain alkaen maaliskuun ensimmäisestä. Ei maksa siis mitään.

Tämä manna tunnettiin aiemmin Grant-coin nimellä ja sitä jaeltiinkin viime vuonna. Kuitenkin aloittivat rebrandauksen ja tekivät päivitetymmän block-chainin joka siis sitten pysäytti tuon perustulon jaon joksikin aikaa.

Nyt siis aloittavat kohta taas jakelun kaikille rekisteröityneille. Niitä joita epäilyttää niin tiedoksi että ovat sitoutuneet tukemaan Mannan hintaa, ja ovat sitoneet siihen varallisuutta joka selviää tuolta whitepaperista.


Tuossa linkki itse sivuille:
https://www.mannabase.com/
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinä se et paljoa muuta täällä keskustele kuin eri kryptovaluutoista, kannattaisiko harkita ihan oikeita töitä eikä haaskata aikaa noihin pyramidihuijauksiin?
 
Millähän vitun perusteella tää toimii?

Samalla perusteella kuin muutkin pyramidihuijaukset.....

Tässä "kuuluisin" jonka pani alulle Jesse 12 opetuslapsensa kanssa :ROFLMAO:
religion-the-worlds-most-successful-pyramid-scam-every-member-recruits-their-5374567.png







-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)
 
Vittu olette jälkeen jääneitä. Menkää te vaan "syömään" 8h viidesti viikossa. Vittu ryömikää pankkiin polvillanne rukoilemaan että pankki tarjoaa teille asunnon. Jauhakaa paskaa osakkeista kun saman homman voi tehdä cryptoilla HALVEMMALLA. "Äiti kerto että minä olen hyödyllinen kun ryömin sosialisteille ja tyydyn vähään, minä uskon olleeni hyödyllinen ja hyvä kun mulle koulussa niin opetettopetettiin". Pyyhkikää perse siihen vitun hesariin ja ettikää infoa. Jos yhden asian sanon ja sanon sen nyt: Manna aloittaa vallan kumouksen.

ps. Sori tuosta refe linkistä.
 
Siinä nopeesti tulee nälkä ja kylmä, jos valtio jakaa lusmurille ainoana etuna kryptovaluuttaa. Sossun luukulle USB tikun kera?
 
vallan kumouksen
No nyt kaatuu valta, sitä olen nykypolitiikkaa katsellessa toivonutkin.

Korkoa korolle on maailman kahdeksas ihme. Kuten Albert Einstein tuppasi sanomaan. Sen kun hokaa, niin ihan hyvin tuo dollarikin kasvaa. Ei siihen mannaa tarvita.

Toinen viisaus Albertilta oli, että se mikä menee äkkiä ylös, tulee myös äkkiä alas. Muistahan sinä herra nämä sanat, kun sen aika tulee.
 
Vittu olette jälkeen jääneitä. Menkää te vaan "syömään" 8h viidesti viikossa. Vittu ryömikää pankkiin polvillanne rukoilemaan että pankki tarjoaa teille asunnon. Jauhakaa paskaa osakkeista kun saman homman voi tehdä cryptoilla HALVEMMALLA. "Äiti kerto että minä olen hyödyllinen kun ryömin sosialisteille ja tyydyn vähään, minä uskon olleeni hyödyllinen ja hyvä kun mulle koulussa niin opetettopetettiin". Pyyhkikää perse siihen vitun hesariin ja ettikää infoa. Jos yhden asian sanon ja sanon sen nyt: Manna aloittaa vallan kumouksen.

ps. Sori tuosta refe linkistä.

Hyvin on kouluttamaton työtön aivopesty siihen että tuosta tulee rahaa. Olikos sun vanhemmat aikoinaan mukana wincapitassa, eli onko tää sukuvika?

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001866046.html
 
Hyvin on kouluttamaton työtön aivopesty siihen että tuosta tulee rahaa. Olikos sun vanhemmat aikoinaan mukana wincapitassa, eli onko tää sukuvika?

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001866046.html
Muistan kun eilisen päivän sen hetken kun eräs tuttu alkoi selittämään mulle wincapitasta kuinka on pomminvarma juttu ja niillä on sellainen valuuttazydeemi mikä on kuin rahanteko kone.
Sanoin että nyt on niin hyvän kuuloinen juttu että taitaa olla parasta pysyä kauempana ja tuo kertoili kuinka hänen tuttunsa on nostanut sieltä rahaa jo vaikka kuinka paljon mutta suurimman osan laittanut takaisin kun poikii niin hyvin eikä kuulemma kohta enää uusia oteta sinne.
Eipä tainnut mennä kuin puoli vuotta niin olivatkin isosti otsikoissa...
 
Näissä ulkomaisissa huijauksissa monesti pyrkivät kusettamaan pankkitiedot ja/tai henkilötiedot uhreiltaan ja siten tekemään tuhoa niin ettei uhri huomaa vasta kun on liian myöhäistä.
Faktahan on, ettei ole olemassa ilmaista lounasta, ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella lasku tulee perästä.
 
Niinhän noi on kaikki noita että on uus systeemi ja se haastaa perinteisen rahan ja sitä tulee tosi helpolla kaikille, muuta ei tarvitse kuin sijoittaa ihan vähän rahaa ja sit hommata lisää ihmisiä jotka sijoittaa vähän rahaa. Aina on se et pitää hommata lisää jengiä, sit siellä aloittaja ja sen pari kaveria kerää mukavat thaimaanmatka rahat, muut jää nuolee näppejään, ja vaikka kovasti ovat hehkuttaneet aluksi, niin sitten vaan nuollaan haavat rauhassa, eikä kehdata tehdä rikosilmoitusta sen menetetyn 200 euron perään vaan otetaan oppirahoina. Osa on sit niin tyhmiä et sijoitaa jatkuvasti uusiin tälläisiin ja kuvittelee että nyt tämä uus on vihdoinkin se mistä itekkin saa rahaa. Ei se tyhmä ole joka pyytää..
 
Back
Ylös Bottom