Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Iivili
että MILLÄ se maku saadaan aikaan ja paljonko sitä laitetaan (eli eepuun hedelmää)? Varmaan oon luulotautinen tuon suhteen, mutta mun pitää saada tietää mahd. tarkkaan, mitä suuhuni laitan.
Originally posted by Jimmy
Toki siellä on joukossa sitten kamaliakin myrkkyjä joita ei sovi grammamäärin pistellä, mutta maustettujen protskujen suhteen en olisi huolissani.
Originally posted by Iivili
Mikset? Miten protskujauhot (varsinkaan jenkkiläiset) ovat sen luotettavampaa kamaa kuin muukaan?
Toi oli hyvä lista, minkä laitoit noista "eepuun" hedelmistä, eli koodeista! Onko sulla Jimmy (tai tietääkö joku muu?) linkki- tai kirjavinkkiä, missä olisi:
1) koodi
2) koodia vastaavan aineen nimi (niinkuin sulla oli tuossa)
3) kansankielinen selitys siitä, mitä aine on *oikeasti*, mistä sitä hankitaan tai mistä aineesta se on johdettu ja minkälaisia vaikutuksia sillä voi olla liikaa nautittuna ja/tai elimistöön kertyessään?
Omasta mielestä tuo Fastin Whey3 suklaan jälkimaku on miellyttävämpi kuin tuo mansikan makuinen. Tuo suklaa jotenkin peittää paremmin sen karvaan kirpeän jälkimaun.Originally posted by Deafman
Monia protskuja olen kokeillut, mutta ei niistä mikään kyllä hyvää ole.
Nyt ostin Fastin Whey3:a suklaanmakuisena. Siihen malto krea ja dextroosi. Ekalla kerralla laatta lensi. Äklön makeaa.
Pitänee vielä sitä mansikkaa kokeilla.