Makuhermo gallup

Mielestänne parhaan makuinen protzku? Eli hinta/laatu suhteeltaan parhaimman makuinen.
Seikoitatteko veteen/mehuun vai maitoon?

Tell Me:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdottomasti Myoplex tai Met-RX!

jOS on rahaa, täällähän kaikki reenaa Fastin voimalla;)

(Mulla siis ei oo noihin rahaa)

Jos palautusjuoma kelpaa niin...

Fast Reco2 mansikka + twinlab triple whey fuel vanilja +
Maltoo, kreaa ja vettä sekaan... ja kyllä suu maiskahtelee!!!

Us Product Linen XL Protein, baaninmakuinen
:hmmm:

Mega-Pron Ultimate Protein,parasta mitä olen maistanut.Makuina vanilja ja kaakao.Maidon kanssa :hmmm:
Ei oo taiettu tehä muutamaan vuoteen.

Paskin yhistelmä,mitä oon koittanu joskus muinoin on soijaproteiini omenamehun kanssa :urjo:

Parhaan makuista protskujuomaa on ollu:
herajauhoo
maitoo
pakastemansikoita
banaani siivutettuna.

Tehosekoittimella koko satsi sekaisin (ja mansikat silpuksi) ja eiku nauttimaan!

Ei oo ollenkaan kokemusta noista makustetuista jauhoista. Kai ne jotkut on hyvvee, kun niin kehutaan. Mua aina vaan epäilyttää, että MILLÄ se maku saadaan aikaan ja paljonko sitä laitetaan (eli eepuun hedelmää)? Varmaan oon luulotautinen tuon suhteen, mutta mun pitää saada tietää mahd. tarkkaan, mitä suuhuni laitan.

Originally posted by Iivili

että MILLÄ se maku saadaan aikaan ja paljonko sitä laitetaan (eli eepuun hedelmää)? Varmaan oon luulotautinen tuon suhteen, mutta mun pitää saada tietää mahd. tarkkaan, mitä suuhuni laitan.

Eepuun hetelmää joudut kuitenkin syömään jos et halua vesipaastoon siirtyä lopullisesti. Hengittämisen joudut lopettamaan kun ilmassa on hiilidioksidia, eepuun hedelmää. Muita poimintoja:

E101 Riboflaviini
E160a Beta-karoteeni
E172 Rautaoksidi
E300 Askorbiinihappo
E270 Maitohappo
E296 Omenahappo
E307 Alfa-Tokoferoli
E308 Gamma-Tokoferoli
E309 Delta-Tokoferoli
E322 Lesitiini
E330 Sitruunahappo
E530 Magnesiumoksidi
E620 Glutamiinihappo
E641 L-Leusiini

Toki siellä on joukossa sitten kamaliakin myrkkyjä joita ei sovi grammamäärin pistellä, mutta maustettujen protskujen suhteen en olisi huolissani.

Yks hyvä on raaka soija proteiini :urjo: no ei vaan kyllä Nutriplussan heraproteiini on ihan hyvää (maustamattomanakin), mutta kun siihen laittaa kaakaojauhetta sekaan niin se on huippuhyvää. Eikä se maksakaan kun 13-15 euroa 900g, riippuen onko tarjouksessa.

Originally posted by Jimmy
Toki siellä on joukossa sitten kamaliakin myrkkyjä joita ei sovi grammamäärin pistellä, mutta maustettujen protskujen suhteen en olisi huolissani.

Mikset? Miten protskujauhot (varsinkaan jenkkiläiset) ovat sen luotettavampaa kamaa kuin muukaan?

Toi oli hyvä lista, minkä laitoit noista "eepuun" hedelmistä, eli koodeista! Onko sulla Jimmy (tai tietääkö joku muu?) linkki- tai kirjavinkkiä, missä olisi:
1) koodi
2) koodia vastaavan aineen nimi (niinkuin sulla oli tuossa)
3) kansankielinen selitys siitä, mitä aine on *oikeasti*, mistä sitä hankitaan tai mistä aineesta se on johdettu ja minkälaisia vaikutuksia sillä voi olla liikaa nautittuna ja/tai elimistöön kertyessään?

Semmonen olisi tavallaan mielenkiintoista luettavaa. Toisaalta, pakko kai ne jutut olisi jättää omaan arvoonsa ja mättää esim. palvikinkkua ja kalkkunaleikettä lisäaineista välittämättä, koska kuten sanottua, ei sitä uskalla syödä mitään eikä ees hengittää, jos liikaa huolehtii eepuun hedelmistä. Mä nyt vaan olen niin utelias, että kiinnostais tietää enemmän lisäaineista(kin).

Originally posted by Iivili
Mikset? Miten protskujauhot (varsinkaan jenkkiläiset) ovat sen luotettavampaa kamaa kuin muukaan?

Toi oli hyvä lista, minkä laitoit noista "eepuun" hedelmistä, eli koodeista! Onko sulla Jimmy (tai tietääkö joku muu?) linkki- tai kirjavinkkiä, missä olisi:
1) koodi
2) koodia vastaavan aineen nimi (niinkuin sulla oli tuossa)
3) kansankielinen selitys siitä, mitä aine on *oikeasti*, mistä sitä hankitaan tai mistä aineesta se on johdettu ja minkälaisia vaikutuksia sillä voi olla liikaa nautittuna ja/tai elimistöön kertyessään?

Tuolla on juttua:

http://www.helsinki.fi/ml/kemia/opettajakoulutus/Materiaalipankki/Elintarvikkeet/e-koodit.htm

Tietoa taitaa löytyä noista kaikista aineista parhaiten googlella tai sitten kirjastosta..

Maustettuja protskuja en itsekään käytä kun en mausta välitä, mutta niissä ei nyt vaan käytetä mitään niin vaarallisia aineita, että niitä sen takia tarvitsisi vältellä. Elleivät sitten perkeleet lisää joukkoon jotain mitä eivät mainitse valmistusaineissa...

Ehdottomasti Spiritin Weight Gainer. Muistinkohan nimen oikein... Vai oliko se joku Power weight gainer :confused: . No, kumminkin. Kaakao ja mansikka on molemmat hyviä.

MDYN Whey proteini banaani oli ihan käsittämättömän hyvää. Sitä ei vaan taideta myydä enää. US Bulk oli makoisaa kun lisäsi siihen ja maitoon lusikallisen fruktoosia :)

Edit: Niin siis US Bulkin suklaa versio.

Paras maku on Spiritin Power Weight Gainerissa kaakaonmakuisena, joka myös sekoittuu hyvin ja nopeasti. Hintaa joku 25e kilon pussilta.

Laitan palautusjuomaksi 50g jauhoja ja viisi desiä laktoositonta kevytmaitojuomaa tai hylaa (nopeampia hiilareita kun tavallisessa maidossa).

Hinta-laatu-suhteeltaan heikoimpia on varmaan ne viiden euron protskut jota ei ikinä tule käytettyä. :urjo:

-Markku

Monia protskuja olen kokeillut, mutta ei niistä mikään kyllä hyvää ole.

Nyt ostin Fastin Whey3:a suklaanmakuisena. Siihen malto krea ja dextroosi. Ekalla kerralla laatta lensi. Äklön makeaa.
Pitänee vielä sitä mansikkaa kokeilla.

Originally posted by Deafman
Monia protskuja olen kokeillut, mutta ei niistä mikään kyllä hyvää ole.

Nyt ostin Fastin Whey3:a suklaanmakuisena. Siihen malto krea ja dextroosi. Ekalla kerralla laatta lensi. Äklön makeaa.
Pitänee vielä sitä mansikkaa kokeilla.
Omasta mielestä tuo Fastin Whey3 suklaan jälkimaku on miellyttävämpi kuin tuo mansikan makuinen. Tuo suklaa jotenkin peittää paremmin sen karvaan kirpeän jälkimaun.
Ei niitä kuitenkaan gourmet nautinnoksi voi kumpaakaan kutsua.:)

Twinlabin Super Gainers Fuel on mansikan makuisena todella hyvää. Ja sit Twinlabin Super Mass Fuel o kans vaniljan makuisena ok...ainakin halvempi.Ja maitoon ok sekoittaa mut nykyään veteen ja silti hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom