Maissilapset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuka vielä muistaa nämä 80 - 90 luvun vaihteen kauhuleffat? Tuli tossa avokin kanssa ostettua Gigantista Maissilapset 1 & 2 DVD:t ja sai kyllä nauraa oikein urakalla :hyper:

Tyyppien vaatetus nosti jo hymyn huulille ja sitten vielä ne tehosteet! Oli kyllä kiva kattella nostalgisia kauhuleffoja ja miettiä kuinka paljon on tekniikka kehittynyt sitten viime vuosien. Suosittelen katsomaan! :rock:

Hirveätä paskaa. Siis aivan jäätävää. Samaan kastiin menee kuin ne Omen-elokuvatkin. :0:

Edit: Tuolle on tehty vielä kuusi(!) jatko-osaakin. Tämä todistaa kuinka paha ja epäoikeudenmukainen paikka maailmamme on. :itku:

Maissilapset nyt oli jo ilmestyessään paittiarallaa paskin kauhuleffa ikinä. Mitä muuta voi odottaa, jos tehdään kokoillan elokuva 15-sivuisesta Kingin novellista (joka sekin oli uberhuono). Kingin kirjoista ei ole muutenkaan tehty kuin muutama kunnollinen elokuva ja tämä lienee se huonoin niistä, "It" pääsee kyllä aika lähelle.

Maissilapsissa ei ollut mitään muuta hyvää kuin II-osan kaunis typykkä (Christie Clark?). Ehkä myös keskilännen maisemat jos nyt oikein miettii.

Muutenkin Stephen Kingin tarinoiden filmaukset ovat jotenkin B-luokan tuntuisia. Poikkeuksena Shining (se missä on Jack Nicholson).

Maissilapsethan ovat alle b-sarjan tasoa elokuvana, mutta kuten jo aikaisemmin mainitsin, ei niitä kannata liian vakavasti kattella. :D Parhainta antia ovat törkeen huonot erikoistehosteet! :lol2:

Meidän mökkitiellä on LAPSIA varoituskyltti korjattu muotoon maissilapsia :hyper:

Vittu mä halusin hakata jokaisen niistä vitun maissilapsista paskaksi. Siinä olisi se punatukkainen paskakasakin pitänyt turpansa kiinni kun Karhun Catapult tanssii ripaskaa ohimolla. :curs:

Tomi sanoi:
Vittu mä halusin hakata jokaisen niistä vitun maissilapsista paskaksi. Siinä olisi se punatukkainen paskakasakin pitänyt turpansa kiinni kun Karhun Catapult tanssii ripaskaa ohimolla. :curs:

mitäs patoumia ne nää on..:D

Dreamer sanoi:
Maissilapsissa ei ollut mitään muuta hyvää kuin II-osan kaunis typykkä (Christie Clark?). Ehkä myös keskilännen maisemat jos nyt oikein miettii.

Muutenkin Stephen Kingin tarinoiden filmaukset ovat jotenkin B-luokan tuntuisia. Poikkeuksena Shining (se missä on Jack Nicholson).

Poikkeuksia löytyy muitakin: The Shawshank Redemption ja The Green Mile.
Ei ehkä ominaisinta Stephen Kingiä, mutta kumminkin

Ei enää paljon tarvi noita leffoja kattella, kun mulla asuu lauma noita ihan samoja maissilapsia naapurissa.

Kun tulee tai menee ulos ovesta, niin melkein aina siinä on joku Damien vastassa. Ne tuijottaa ja tivaa ihan ihme juttuja. Pelaaxä futista? Mitä sulla on tuolla kassissa? Ostaxä meille röökii? Paljoxä nostat penkistä? Mä näin ku sä tulit myöhään yöllä himaa. Vähemmästäkin tulee kylmät väreet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
salihemmo sanoi:
Ei enää paljon tarvi noita leffoja kattella, kun mulla asuu lauma noita ihan samoja maissilapsia naapurissa.

Kun tulee tai menee ulos ovesta, niin melkein aina siinä on joku Damien vastassa. Ne tuijottaa ja tivaa ihan ihme juttuja. Pelaaxä futista? Mitä sulla on tuolla kassissa? Ostaxä meille röökii? Paljoxä nostat penkistä? Mä näin ku sä tulit myöhään yöllä himaa. Vähemmästäkin tulee kylmät väreet.

Noudatat kato vaan tota Tomin neuvoo tuolta ylempää. loppuu se kysely. :D

Nousuun sanoi:
Poikkeuksia löytyy muitakin: The Shawshank Redemption ja The Green Mile.
Ja Misery. Siinä ne hyvät tais sitten ollakin.

Katsoin Maissilapset ensimmäisen kerran ollessani ala-asteella luultavasti kakkosella tai kolmosella. Kyllä se silloin oli tosi pelottava! Tuossa vähän aikaa sitten näin jonkun South Park -jakson, jossa parodioitiin ko. leffaa, ja siitä heräsikin halu katsoa leffa uudelleen ja testata onko se edelleen yhtä karmiva:) Luultavasti ei...
Carrie on mielestäni myös hyvä Kingin romskusta tehty leffa, kirja tosin paaljon parempi.

Merica sanoi:
Katsoin Maissilapset ensimmäisen kerran ollessani ala-asteella luultavasti kakkosella tai kolmosella. Kyllä se silloin oli tosi pelottava! Tuossa vähän aikaa sitten näin jonkun South Park -jakson, jossa parodioitiin ko. leffaa, ja siitä heräsikin halu katsoa leffa uudelleen...
Tämä on itsellänikin lähes sama periaate, eli jos lapsena on nähnyt jonkun leffan niin mielellään haluu nähdä uudelleen myöhemmin. Koska silloin leffa on aivan erilainen, lapsena vain pelotti. Vaikka tietääkin, että leffa on paska niin jostain syystä tekee mieli katsoa uudelleen "lapsuuden" leffa.

SEAGRAM sanoi:
Meidän mökkitiellä on LAPSIA varoituskyltti korjattu muotoon maissilapsia :hyper:
Missäs teidän mökki on? Mä oon joskus monta vuotta sitten kirjottanu kaverin kanssa yhteen kylttiin tollai. Oli vieläpä mökkitie.

o_O sanoi:
Tämä on itsellänikin lähes sama periaate, eli jos lapsena on nähnyt jonkun leffan niin mielellään haluu nähdä uudelleen myöhemmin. Koska silloin leffa on aivan erilainen, lapsena vain pelotti. Vaikka tietääkin, että leffa on paska niin jostain syystä tekee mieli katsoa uudelleen "lapsuuden" leffa.
Se on niin hauskaa, kun penskana leffoja katsoessa sitä kiinnitti huomionsa ihan ihme epäolennaisuuksiin, kuten esim. Maissilapsista muistan elävimmin sen, kun joku niistä lapsista oli piirtänyt niitä kuvia siitä pellosta ja sen takana käyskentelevästä möröstä, ja yhdessä kuvassa jollain tytöllä oli niin nätisti piirretyt kengät! :hyper: Juurikaan muita asioita en muista noin kuvantarkasti....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom