Maastaveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elma
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moi! Olen jo muutaman vuoden ajan treenannut välillä tosissani, välillä miten sattuu ja muutamat kisatkin käynyt voimanoston puolella ja nyt viimeisimpänä raw-maastavetokisoissa. Tykkään eniten juuri maastavedosta, se sopii minun kropalleni. Nyt kiinnostaisi, mitä muut naiset tykkää lajista ja onko innostusta sitä kohtaan? Tuleeko tehtyä salilla ja tuleeko kisattua?
Viikko sitten sain raw-maastavedossa 170kg, oma paino oli 68,5kg. :dance:
Kertokaa omia tuloksianne!! :hyper:

Oma paino jotain 56kg ja sain alkuvuonna kun kokeilin niin 111kg. Mavea treenannut vajaan vuoden ja salilla käynyt reilu kaksi vuotta.
Eiköhän se tulos tuosta vielä parane!

Mä oon sen parin vuoden ajan mitä olen treenannut, tehnyt oikeastaan vain SJMV:a (ennätys 102,50kg) ja tänään kokeilin ihan perinteistä maastavetoa ensimmäistä kertaa, oikeastaan tämän aiheen innoittamana :)

115 kiloa nousi.
Voisihan sitä kokeilla treenata jatkossakin kun oli ihan mukavaa vaihtelua tuohon suorin jaloin maastavetoon kunhan vain tekniikkaa hioo kuntoon :)

Oma paino siis n. 63 kiloa tällä hetkellä viime perjantain mittauksessa.

Hyvä Gildesi, että sait innostuksen kokeilla! Luin tuolta toisaalta, että oot leuanvetoon intoutunut kanssa. Itsekin olen nyt pitkästä aikaa tehnyt sitä ja mukavaa ollut. Olen tehnyt pienillä lisäpainoillakin, ne kun ottaa pois niin omalla painolla tuntuu tosi kevyeltä vetää! Suosittelen!

Monesti on käynyt mielessä että jos vain suosiolla laittaisi esim. 5 kilon lisäpainon ja rupeaisi vetämään sillä - tuntuisihan se heti kevyeltä kun ottaisi pois ja omalla painolla vetäisi :)

Leukojenvetokin kun tuntuu edistyvän oikeasti vain vetämällä. Pitää pistää oikeasti korvan taakse jos joku päivä olisi niin voimaintunnoissaan että uskaltaisi lisäpainolla kokeilla!

Mave on liike jota meikalainen ei ole koskaan kunnolla oppinut. Se kun ei ekoilla 10 kokeilukerralla uponnut, niin jatin sikseen. Vaikka kuinka pidan selan suorana ja jaykkana niin silti se vaan kay enemman selkaan kun pakaroihin, mihin liikkeen kasittaakseni tulisi kayda... Olisi kiva oppia kylla. Taidankin viela kokeilla huomenna jalkatreenin yhteydessa.

Kokeile EdamamE erilevyisiä jalan asentoja, jotkut saa paremmin nostettua, kun jalat on tosi leveellään ja toiset taas kapealla tyylillä. Itse olen tehnyt lämmittelynostot leveällä asennolla ja loppupään nostot kapealla. Ennen nostin kilpailuissakin leveällä, mutta nyt se ei tunnu hyvältä. Kannattaa tehdä myös paljon selkää, vatsaa ja kylkiä muuten, niin saa pidettyä kropan mahdollisimman kasassa noston aikana.

mun ongelma on puristus mavessa, jommasta kummasta kädestä loppuu aina puristus voimat kesken.. :/ liinoja en oo ees käyttäny.. kerran kokeilin ja persiilleen meni..
vyötä käytän joskus, nykyään vähemmän.. on tullusen verran paljo poveria keskivartaloon ^.^
mut maven ykkönen on 110 kg.. plaaaahh..

140kg nousee sumolla vyö varusteena. Siinähän tuo jumittaa ja vähän olen etsiskelly ohjelmia, millä ton sais nousuun.
Kisoissakin kävin pari kertaa omaksi huviksi nostamassa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mave on liike jota meikalainen ei ole koskaan kunnolla oppinut. Se kun ei ekoilla 10 kokeilukerralla uponnut, niin jatin sikseen. Vaikka kuinka pidan selan suorana ja jaykkana niin silti se vaan kay enemman selkaan kun pakaroihin, mihin liikkeen kasittaakseni tulisi kayda...

Riippuuhan se paljon välityksistäkin, millainen vetoasento on ja mihin lihaksiin liike eniten ottaa.

140kg nousee sumolla vyö varusteena. Siinähän tuo jumittaa ja vähän olen etsiskelly ohjelmia, millä ton sais nousuun.

Sumon tuloksia on helpoin nostaa parantamalla tekniikkaa, ellei se ole jo täydellinen. ;) Toinen vinkki on treenata ahkerasti myös kapeaa maastavetoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom