• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Maastavedossa ongelma

Status
Viestiketju on suljettu.
ELi minulla on maastavedossa seuraavanlainen ongelma > tanko osuu noston loppuvaiheessa sukukalleuksiin ja painaa niitä ikävästi. Erittäin leveällä otteella (melkein levyistä kiinni) ei osu mutta silloin joutuu käyttämään todella pieniä painoja.

Tulisiko minun jättää toistot loppuosasta vajaiksi vai mikä avuksi?

Ei viitsisi suvunjatkokykyä maven takia menettää

RRKalle

Team Hymykuoppa
Teet jotenkin päin helvettiä sen. kellään ei ole niin lyhyitä käsiä että mavessa tulisi tanko muniin kunnon tekniikalla.

Olkapäiden kuuluu olla edessä, ja yläselän notkolla nostaessa. Jännität luultavasti hartioita liikaa ja vedät niitä taakse, olen tällaista nähnyt monasti. Itsellänikin ennen tuli muniin vedossa, muttei enää. Kapea ote, hartiat irtonaisina edessä.

Yläselkä vähän kaarella, ALASELKÄ SUORANA. Luultavasti koukistat käsiä. Älä koukista.

Ikä
42
no nuo yhdysvaltojen muutkin postit,varsinkin edellinen roinaosastolla on puuta heinää ja muutamia vesiperiä

RRKalle sanoi:
Teet jotenkin päin helvettiä sen. kellään ei ole niin lyhyitä käsiä että mavessa tulisi tanko muniin kunnon tekniikalla.

Olkapäiden kuuluu olla edessä, ja yläselän notkolla nostaessa. Jännität luultavasti hartioita liikaa ja vedät niitä taakse, olen tällaista nähnyt monasti. Itsellänikin ennen tuli muniin vedossa, muttei enää. Kapea ote, hartiat irtonaisina edessä.
Juu hartiat mulla on aivan takana ollu. Olen luullut että niiden pitääkin olla takana. Pitääpä korjata seuraavalla kerralla

jpm

Laita housut jalkaan...

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
40
Tämä varmaan riittääkin tästä aiheesta...LOCK!

Status
Viestiketju on suljettu.