Tää olis kaiketikin pitänyt laittaa tuonne ravinto-puolelle, mutta menköön nyt tänne. Kysymys kuuluu, että mitä mieltä olette maapähkinälevitteestä rasvan lähteenä? Aikasemmin otin aamupuuron kanssa ruokalusikallisen rypsäriä ja päivällä / illalla lesitiiniä tai pellavansiemenrouhetta, mutta nyt kun sain "alan ammattilaiselta" uuden ravinto-ohjelman mun pitää ottaa hyvät rasvat cashewpähkinöistä ja maapähkinälevitteestä. Eli vanha kunnon rypsäri jätettiin pois... (ja lesitiini sun muut)
Mitä mieltä olette? Itseäni kummastutti tuo maapähkinälevite, koska en ole sitä koskaan edes harkinnut osaksi ruokavaliotani. Kuusi viikkoa on kulunut ja voimatasot ovat nousseet, mutta syy saattaa olla yleisestikin korkeampi kalorimäärä, kuin mitä olen yli puoli vuotta syönyt.
Mitä mieltä olette? Itseäni kummastutti tuo maapähkinälevite, koska en ole sitä koskaan edes harkinnut osaksi ruokavaliotani. Kuusi viikkoa on kulunut ja voimatasot ovat nousseet, mutta syy saattaa olla yleisestikin korkeampi kalorimäärä, kuin mitä olen yli puoli vuotta syönyt.