Maailmanmestarille Tähtien sodan tunnari

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Särähti yleisurheilun mm-kisoissa aika pahasti korvaan tuo tähtien sodan tunnari (John Williamsin biisi, nimeä en muista), joka soitettiin jokaiselle maailmanmestaruuden voittaneelle. Luulisi Ranskan kaltaisesta sivistysmaasta löytyvän jotain omaakin tuotantoa eikä tuollaista jenkkipaskaa... Vielä nykypäivän antiamerikkalaisuuden aikana.

Toi biisi tosin on peruja jo vuodelta 98, jolloin Ranskan jalkapallon maailmanmestaruuden kunniaks soi toi biisi.

Niin, ja jossain vaiheessa olin kuulevinani Indiana Jones -tunnaria eilen juoksun aikana :david:

Mikä sen biisin nimi on, joka soi siellä koko aika. Siitä aitaa olla tehty, joku suomenkielinen iskelmä käännoskin. Meni hiukan hermo siihen.

Originally posted by Ulle
Mikä sen biisin nimi on, joka soi siellä koko aika. Siitä aitaa olla tehty, joku suomenkielinen iskelmä käännoskin. Meni hiukan hermo siihen.

Eikös bubi maininnut, että se tunnetaan suomessa jonain junnu vainion biisinä. Kamala biisi.

Originally posted by Keisari
tossa oli varmaan joku hieno idea joka meni allekirjoittaneelta täysin ohi.

öö.. no noita leffa tunnareita paljon popittivat siellä. Tuossa oli vain yksi lisää :) Vai menikö mulla nyt joku ohi.... jeps, no päivänjatkoja. :kippis1:

Originally posted by hash pipe
öö.. no noita leffa tunnareita paljon popittivat siellä. Tuossa oli vain yksi lisää :) Vai menikö mulla nyt joku ohi.... jeps, no päivänjatkoja. :kippis1:

tarkoitan, että toi koko elokuvamusiikkiteema meni täysin ohi

Se biisi, jota palkintojenjaon taustalla soiteltiin oli Udo Jürgens - Griechischer Wein

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom