Maailman huonoin leffa - Plan 9 from outer space

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
No tuohan on pakko katsoa tuulessa heiluvine pahvikulisseineen ja muine erikoisherkkuineen.

Siellä listalla näkyi muuten olevan kaikkia muitakin kummajaisia, kuten Nosferatu (1922), Dracula (1931, olikohan ensimmäinen?), Night of the living dead, Bad taste, ym....

Tuo on kyllä täysin legendaarisen paska leffa. Siis niin paska ettei mitään rajaa.

Toisin sanoen: must see klassikko. Jokohan tuota saa DVD:llä? ;)

No tuohan on pakko katsoa tuulessa heiluvine pahvikulisseineen ja muine erikoisherkkuineen.

Siellä listalla näkyi muuten olevan kaikkia muitakin kummajaisia, kuten Nosferatu (1922), Dracula (1931, olikohan ensimmäinen?), Night of the living dead, Bad taste, ym....

Öh taisit vastata itse itsellesi? Tuo nosferatu on sama kuin dracula tai pohjautuu ainakin samaan kirjaan jos oikein muistan.

Miksi kaikki minun lempileffat on tuolla?

En ymmärrä miksi tuotannollisesti huonoja leffoja pidetään niinä tosissaan huonoimpina. Joku Plan 9 from Outer Space ei ole mitään verrattuna Uwe Bollin klassikoihin, jotka sentään ovat tehty ihan kelpo rahoituksella.

F.W Murnaun "Nosferatu, eine Symphonie des Grauens" on yksi vaikuttavimpia kauhuelokuvia kautta aikain ja mun mielestä viiden parhaan koskaan tehdyn elokuvan joukossa.
Siis nimenomaan tämä alkuperäinen v. 1922 valmistunut versio.

Olikos tää se leffa missä drakulaa esittävä vanha mies kuoli kesken kuvausten ja jouduttiin korvaamaan x-kymmentä vuotta nuoremmalla kaverilla joka joutu pitämään viittaa kasvojensa suojana jotta tätä näyttelijänvaihdosta ei huomattaisi? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pulla, jep jep :D

Ja onhan tässä pätkässä suomalaista (tai ainakin suomensukuista...) naiskauneuttakin tarjolla, blondeista tykkäävät älkööt vaivautuko :D

vampira_small.jpg

Tämä on todellinen helmi! Eli paskinta paskuutta. Itse omistan tämän aitona DVD:nä, oli se sen arvoinen.

Olikos tää se leffa missä drakulaa esittävä vanha mies kuoli kesken kuvausten ja jouduttiin korvaamaan x-kymmentä vuotta nuoremmalla kaverilla joka joutu pitämään viittaa kasvojensa suojana jotta tätä näyttelijänvaihdosta ei huomattaisi? :D

Niin siis kyseessä ei ollut Nosferatu.

Suositut

Back
Ylös Bottom