Maailman huonoin bändi??

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
jos tykkäätte helvetin sottasesta ja tunkkasesta musiikista, joka on minun mielestä ainakin huonointa mitä oon koskaan kuullu niin kannattaa vierailla osoitteessa

http://www.suolistosairaus.cjb.net/

aivan uskomatonta sontaa, mutta kyllä siitä on irronut monet naurut, varsinkin nuista lyriikoista..

"Kädet työntää housuihin
ja alkaa raapia
Valtavassa perseessä riittää lääniä
jota yrittää hallita "

Tuo lainaus on biisistä "Anaaliakin syvemmälle"
elkää siis luulko että pidän tuosta bändistä, mutta jos olette esim dieetillä ja haluatte pikaisen tyhjennyksen, niin lukekaa lyriikoita samalla kun syötte
:kakka:

anteeksi kun tuon tämän teidän tietoisuuteen :arvi:

Aivan yliloistavan mainiot sivut niillä on! Imuroin hulluna hevosiin ja vitun paska kappaleet ja jälkimmäinen kuulostaa terveiltä käsiltä. :kuvia: oli muuten varsin kiva katsella.

aivan järkyttävää paskaa...:kakka: :lol2:

noilla sälleillä on varmasti ihan vitun kauhea elämä...

Haha, kunnon döödmetallia, anaalia ja spermaa..
:lol2:
Hauska juttu, kuvat hauskoja :D

En silti levyä ostaisi.

Ei kannata mennä katsomaan: Muutapaskaa-----> Fanikerho -------> Tästä pääset katselemaan faniemme kuvia . Oksennus meinasi lentää, paljon pahempi kuin Goatse.

Sanoisin että '90 punk bändit ovat sellaisia, mitä en itse jaksa kuunnella... jotenkin teennäistä.

Originally posted by armand
Maailman huonoin bändi on Linkin "paska" Park :curs: :curs: :curs:
:down:
Kritiikki ilman perusteluja on kuin majava ilman persreikää.

- Aristoteles

Oikeasti hei, taidat olla varsinainen musiikin ammattilainen, jos Linkin Park on mielestäsi "maailman huonoin bändi"... :david:

Originally posted by armand
Maailman huonoin bändi on Linkin "paska" Park :curs: :curs: :curs:
:down:

'In the end' on biisinä niin kurko, että ei kovin paska bändi sellaista voi väsätä.

Muutenkin mua ärsyttää aina nämä kommentit paskimmasta leffasta, biisistä, bändistä.
Saatana kun olisi jollain edes kerrankin järkevät perustelut ja vertailukohtia.

Paskaksi/huonoksi ei mun mielestä riitä se että ei nyt vaan satu itse pitämään siitä.
Maailmasta löytyy kyllä niin luokattomia esityksiä joka taiteen alalla että luulisi oikeasti huonopia löytyvän..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tomi

- Aristoteles

Oikeasti hei, taidat olla varsinainen musiikin ammattilainen, jos Linkin Park on mielestäsi "maailman huonoin bändi"... :david:

No jos kysymys on tyyliä pakilan ala-aste, 4. luokka, niin miksi ihmeessä vastauksen tulis olla yhtään sen korkeatasoisempi? voi herranjestas sentään :nolo:

Originally posted by Keisari
No jos kysymys on tyyliä pakilan ala-aste, 4. luokka, niin miksi ihmeessä vastauksen tulis olla yhtään sen korkeatasoisempi? voi herranjestas sentään :nolo:
Threadin aloittajahan kysyi, josko http://www.suolistosairaus.cjb.net/-sivun bändi olisi maailman huonoin sellainen, eikö totta?

Tähän väliin herra armandin piti päästä leikkimään assssiijantuuuuntijjjaaa ja kertoa, että "Maailman huonoin bändi on Linkin "paska" Park". Eikös se jotenkin tähän suuntaan mennyt? Korjaa, jos olen mielestäsi väärässä. Ja eikö SINUN mielestäsi mielipiteitä olisi hyvä perustella?

ps. Voi herranjestas sentään :nolo:

Originally posted by Tomi
Threadin aloittajahan kysyi, josko http://www.suolistosairaus.cjb.net/-sivun bändi olisi maailman huonoin sellainen, eikö totta?

Tähän väliin herra armandin piti päästä leikkimään assssiijantuuuuntijjjaaa ja kertoa, että "Maailman huonoin bändi on Linkin "paska" Park". Eikös se jotenkin tähän suuntaan mennyt? Korjaa, jos olen mielestäsi väärässä. Ja eikö SINUN mielestäsi mielipiteitä olisi hyvä perustella?

ps. Voi herranjestas sentään :nolo:

hups,

luin vain otsikon ja tuon linkin park -kohdan. Otan takaisin nuo kaikki edelliset, pitäis kai lukea koko säie ennen kuin alkaa viisastelemaan. :nolo: for me.

edit: siis tuo aikasempi vastaus tarkoitti että jos joku esim. aloittaisi säikeen, jossa aihe olisi ainoastaan "maailman huonoin bändi" ja odottais mielipiteitä, niin alas mentäisiin ja lujaa.

Originally posted by Keisari
edit: siis tuo aikasempi vastaus tarkoitti että jos joku esim. aloittaisi säikeen, jossa aihe olisi ainoastaan "maailman huonoin bändi" ja odottais mielipiteitä, niin alas mentäisiin ja lujaa.
Jees, samaa mieltä tässä asiassa. :)

Tomi sanoi:

- Aristoteles

Anteeksi! Selailin vain nopsaa palstaa läpi ja tyhmä kun olen kirjoittelin nopeasti mitä päähän sattui pälkähtämään. No minuun sopii osuvasti sananlasku "Kusi virtaa päässä ja paska tekee patoja"!

Tuosta suolistosairaudesta vielä...

Kävin uteliaisuuttani ko. bändin kotisivulla ja täytyy sanoo ettei ollu sydänkohtaus kaukana kun katoin kuvia bändin jäsenistä!! Ihan siitä syystä, että sen bändin kitaristi/laulaja näytti olevan mun naapuri!

Oonkin aina kattellu, että aika arveluttavan näköstä porukkaa ravaa aina sillon tällön tuossa naapurihuoneistossa..! Nyt tuli vähän vahvistusta niille arveluille. Saas nähä kuinka pokka pitää, kun seuraavan kerran sattuu tuleen koko orkesteri rappukäytävässä vastaan... :lol2:

Eipä silti - Ihan hyviä naapureita ovat.. Ite varmaan aiheutan enemmän häiriöö.

(olikohan toi vika lause varotoimenpide siltä varalta, että mainitut naapurit sattuu oleen pakkiksen lukijoita :D ...Samasta syystä vissiin parempi jättää arvostelematta niitten musiikkiakaan enempää...)

Rap musiikki yleensäkkin on täyttä Shittiä... :curs:

Sellasta vongerrusta jonka tahdissa hilluu epämääräinen joukko lakananaulakoita...
JOU MEAN!!! WATS AP DUUD!!! :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom