Maailman helpoin treeniohjelma naistenmiehille

eikö tästä todellakaan ole vielä ketjua :wtf:

ihan pakko oli pistää tänne kun eksyin youtubessa tämän mestarin viedoihin:

http://www.youtube.com/watch?v=ECPrBtYUDdQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=drbvQ1UZo9w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tiDSkLsqcKg&feature=related

en oikein tiedä miten tähän pitäisi reagoida. hilpeää touhua :D mutta samalla kuitenkin pysäyttävää kun huomaa että ulkonäköähän taitaa saada ilman lihaksiakin, kunhan on rasvat noin 2%

jampallahan ei selvästi ole mitään tietoa mistään. maastavedossa nousee luultavasti enintään farkut jalkaan.

mutta piru vie. luultavasti naisten naurattamiseen riittäisi mainiosti tämän herran treenimetodit, jotka ovat ilmeisesti tällaiset:

- nitkutellaan kotona äidin muovisilla jumppakäsipainoilla aamusta iltaan.
- ei syödä ikinä. mitään.

(sitten lopuksi pistetään valaistus kuntoon ja pullisteluvideot nettiin).

tuli väistämättä mieleen, että pitäisikö olla laiska ja lopettaa syöminen.
söisi pelkkää protskua ja vettä, ja heiluisi punttien kanssa muutaman kuukauden. liikkeillä ei mitään väliä :D ja varmasti jokainen tavallinen tyttö (ja poika)kuolaisi perään kun vilauttaisi sikspäkkiä.

eikä tulisi kukaan taivastelemaan että lopettaisit jo tuon bodailun. ja että vedätsä sitä proteiinihormoonia. kun olis sikspäkki. :D

pieni rasvaprosentti taitaa olla avain onneen jos haluaa saada näkyviä tuloksia nopeasti.

en oikeasti edes tiedä mitä tämän ketjun idea edes on, mutta kyllähän tuosta miljoona ajatusta tuli ja meni kun parit videot katsoin.
itkua ,naurua ja suuria tunteita.... jatkakaa. :D

No en mä nyt tiedä mikä tossa ekassa videossa niin läppää on. 16 paunaa eli n. 8kg massaa 16 viikkoon. Puol kiloo per viikko ja rasvat ei ainakaan noussu yhtään. Kyllä tohon on jo saanut jotain treeniä tehdä. Varmaan tyyppi on muutenkin sellanen, ettei läski tartu vaikka mitä tekis. Ei tollasta riukua mitä "before" kuvissa on muuten pysty pitämään.

Toisessa videossa näyttää kyllä aika karmeelta. Tolla kyllä menny toi kropan pitäminen mahdollisimman pienenä mutta timminä kunnolla yli. Mutta samalla tavalla se osalla bodareista menee yli kun halutaan vaan isommaks ja isommaks vaikka monen muun mielestä se ei näytä ollenkaan enää hyvältä kun tietty raja on ylittyny. Kolmatta videota en jaksanu kattoa kun se jumitti alkuun.

Tulee pahasti mieleen:
balejuice1.jpg

Machinist Christian Bale

Tuo kaveri videoissa näyttää huonokuntoiselta, heikolta. Kädetkin tosi narut. :/ Kuivakka kyllä, sen verran pakko myöntää.

En viitti sanoa mikä tai kuka tästä ketjusta tulee mieleen.

Inhottavan ruipelo. En muutenkaan katsele mielelläni sellaisia miehiä, joiden reidet ovat kapeammat kuin mun ranteet, on sitten lihaksia tai ei.

Mattiesko Hytönen tulee mieleen. :(

tänään plärännyt vielä tämän päälle ihannefysiikka- ketjuakin. rehellisesti sanoen nyt kyllä kuumottaisi kokeilla pientä tiukkailua. :D
85Kg olisi nyt päällänsä. pitäisi vaan keksiä että mihin painoon sitä sitten himmailisi..alta 80 tulee aina kynäfiilis :D

toki jos olisi pitkäjänteisyyttä niin massat ensin 90 asti ja sitten pudottamaan, mutta ei kyllä millään taida malttaa.
tekisi kyllä mieli kurkata että mitä siellä läskin alla on tai onko siellä yhtään mitään :D

niin tulee :)

joku fiksumpi osaa varmaan sanoa, onkos muuten joitain asioita joita ei ole tullut ajatelleeksi pienten rasvojen ylläpitämisessä?

tuoko se siis mukanaan paljonkin kaikenlaista? vastustuskyvyn huononeminen? kylmä koko ajan? jne..?

Awesome physique, great size, looks aesthetic, ripped, tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and ripped you can get. Thanks for the motivation.

^^ niinpä olikin, mun moka :) Mut tottapuhuakseen on todettava että tollanen anorektinen puliveivaaja ei herätä ei niin vastakkaisessa kun omanpuolen sukupuolessakaan muuta tunnetta kuin vihaa..Siis tämä tämän treadin "lihaskimppu pillusetä naistenmies"

sama täällä. kyllä tuo videon kaveri on lähinnä nolo.

täytyy kuitenkin nostaa hattua tuolle rasvaprosentille.
ja kyllähän toi antoi kipinän itselleen dieetille kun miettii että miltähän sitä itse näyttäisi noilla rasvoilla :)

Itse en ainakaan ottaisi tollaista kroppaa jos saisi valita. Näyttää ilmapallolta josta on laskettu ilmat pois ja piirretty tussilla lihasten muodot. Ja jos mä yhtään naisia tunnen, niin ne antaa anteeksi pienen löllön jos muuten on roteva ja lihaisan näköinen häiskä. Am I right ladies?

niin tulee :)

joku fiksumpi osaa varmaan sanoa, onkos muuten joitain asioita joita ei ole tullut ajatelleeksi pienten rasvojen ylläpitämisessä?

tuoko se siis mukanaan paljonkin kaikenlaista? vastustuskyvyn huononeminen? kylmä koko ajan? jne..?
Vastustuskykyyn tuon nyt ei pitäisi vaikuttaa jos ei ihan äärimmäisyyksiin mennä. Talvella pysyy lämpimänä just niin kauan kuin pysyy liikkeellä. Ite kun oon vauvasta asti ollut tosi tiukka ja kesällä jäi duunien takia syönnitkin vähemmälle, kroppa ja ulkonäkökin alkaa olla aika kova (eli luuta, säikeitä ja jänteitä tuntuu ja näkyy) kun ei oo mitään pehmeyttä enää. En oikeesti suosittele, mieluummin vähän fläsää.

Back
Ylös Bottom