Tuollainen LÄHES uudenveroinen Nokia E72 olisi joutilaana, ollut käytössä (suojakotelossa) vajaa 0,5 vuotta, ja nyt tullut minulle takuuhuollosta, näytössä suojamuovit yms.. paikallaan, mukaan tulee kaikki mitä uutena tuli, eli autoteline, laturi, ohjekirja, Bluetooth handsfree. Pari tosi pientä jälkeä löytyy rungon mustasta osasta, ei todellakaan haittaa mitään, eikä normaalilla katsomisella kunnolla edes näy. 5 Megapixelin kamera ja muut herkut, loistava vehje, ei uudella juuri häpeä, paitsi hinnassa!
Myyntihinta 200 Euroa, taitanee halvimmillaankin saada johonkin reilu 3 hunttiin. Googlella lisätiedot, BlackSilver taisi olla väriltään.
ja sitten Samsung Gio, älypuhelin, pari kk taitaa olla "vanha", jäi tänään yli, kun ostin iPhonen, loistava hinta/laatusuhde!!!
Näytössä koko ajan ollut merkkikohtainen suojamuovi, ja muutenkin virheetön.
kuitit ja muu asiaankuuluva toki löytyy, paketista lähtien.
Maksoin itse 149€, olkoon tämän hinta 100€
Puhelimet on Lahdessa.
rami.lehtinen (ät) phnet.fi
tai
nollaviisnolla-5477379
Myyntihinta 200 Euroa, taitanee halvimmillaankin saada johonkin reilu 3 hunttiin. Googlella lisätiedot, BlackSilver taisi olla väriltään.
ja sitten Samsung Gio, älypuhelin, pari kk taitaa olla "vanha", jäi tänään yli, kun ostin iPhonen, loistava hinta/laatusuhde!!!
Näytössä koko ajan ollut merkkikohtainen suojamuovi, ja muutenkin virheetön.
kuitit ja muu asiaankuuluva toki löytyy, paketista lähtien.
Maksoin itse 149€, olkoon tämän hinta 100€
Puhelimet on Lahdessa.
rami.lehtinen (ät) phnet.fi
tai
nollaviisnolla-5477379