M:Triumph Speedfour

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamppax
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vaihdetaan ainoastaan rahaan, ei peeveeseen eikä hiaceen vaan rahaan.

Pyörä on vuosimallia 2004 ja sillä on ajettu 29tkm. Hintapyyntö 5200€. Olen pyörän toinen omistaja.

Luokkansa paras nakupyörä ja testimenestyjä. 600 kuutioinen moottori on tt600 kyykystä pienillä muutoksilla joilla on koitettu saada vähän enemmän voimaa sinne keskikierroksillekkin, itse en ole muita vastaavia kuin hornettia ajanut ja on ainakin omaan makuun ruudikkaampi pata kuin siinä. Sopii vaikka ensimmäiseksi pyöräksi helppo käsitellä ja suht matala. Ominaisuudet toki riittävät ratakurvailuunkin ja muuhun hauskan pitoon, löytyyhän tästä täysin säädettävä alusta toisin kuin japanilaisista korvikkeista.

Pyörää on hieman rakenneltu vuosien varrella:
- cliparit vaihdettu crossitankoon pidempine jarruletkuineen ja vaijereineen
-leovincen e-hyväksytty slipari irrottettavalla db-killerillä, ruiskuun ladattu riumpin oma mökäpönttö kartta ja tuntuisi toimivan ihan hyvin
-undertail
-jotain kaatumatappeja sielä sun täällä
-muoviämpäri etulamppujen päältä korvattu speedtriplen mittarintakusella
-takajalkatapit korvattu "racingpakoputkenkannattimella"
-ja jotain muuta pientä näpertelyä

Pyörään on vaihdettu öljyt noin 5tkm välein ja venttiilit säädetty ajallaan liikkeessä. Kulutus osat ovat hyvässä kunnossa juuri vaihdettu jarrupalat eteen ja taakse Pyörien laakerit ja stefat, uudet ketjut ja rattaat asennan ennen kuin pyörä myydään ja renkaina suht hyvät pilotpower 2ct:eet.

Minulla on pyörään myös 25kw kuristussetti ja voin vaikka katsastaa pyörän 25kw papereille jos ostaja haluaa.

Kymysyksiä voi pistää vuohi_(at)hotmail.com tai soittaa 0405174788

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?vifAdCount=1&vifNav=Y&id_bike=822256&show=block&status=F&id_make=80&id_model=2780&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=block@status=F@id_make=80@id_model=2780

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom