M: Seinään tai kattoon leukatanko plus tanko ja painot!! Katso!! Halvalla lähtee

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Myyn seinään pultattavan leuanvetotangon, jossa myös otekahvat ristikkäiseen suuntaan, ja myyn mielellään samassa paketissa 10 kilon tangon plus 75 kiloa painoja siihen, joustinlukoilla. Painot mustaa vinyylikumia, isoimmat 15 x 2 ja 10 x 2. Vain nouto (en omista autoa)

Hintapyyntö 120 euroa tai tee tarjous

yhteystiedot sposti njyrki@yahoo.com tai lähetä viestiä 045-8777596 (mokkulani ottaa viestejä vastaan)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voisin olla kiinnostunut tuosta tangosta ja painoista? Paljon pelkästään niillä hintaa? Ja missäpäin sijaitsee, lukee vaan nouto mutta ei paikkakuntaa :D

Zone-sarja -42%
Voisin olla kiinnostunut tuosta tangosta ja painoista? Paljon pelkästään niillä hintaa? Ja missäpäin sijaitsee, lukee vaan nouto mutta ei paikkakuntaa :D

Nyt lähtee halvalla, tanko ja painot 60 euroa ja leukatanko 40 euroa. Molemmat yhdessä 90 euroa! Kiire!!! Toimii niinkuin pitääkin, olen itse niitä käyttänyt mutta ei mahdu enää nykyiseen asuntooni.

Viimeinen hintapyyntö: Edellämainitut tanko ja painot lukkoineen 50 euroa ja tukeva seinään tai kattoon pultattava leukatango 30 euroa, yhdessä vain 70 euroa. Olen todella itse käyttänyt niitä pitkään mutta enää ei ole käyttöä. Halvemmalla ei kyllä saa mistään. Jos ostat molemmat saat kaupan päälle kaksi kiloa maltoa tai puoli kiloa kreatiinimonohydraattia

Nyt rupeaa olemaan jo painot hyvässä hintaluokassa... Pohdiskelen tässä tällä viikolla tuota tanko + painot settiä, voisin melkein ottaa sen.

Tai no oikeestaan kun rahatilanne on itsellänikin vähän heikko, niin 40e tanko ja painot niin tulen hakemaan nuo pois heti kun saan kuskin hommattua?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom