GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

M: Samsung Galaxy S 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juho998
  • Aloitettu Aloitettu
Myydään 20.08.2011 ostettu Galaxy S 2. Puhelin on uudenveroinen, ei ole kytky. Mukaan tulee kaikki mitä oli myyntipakkauksessa, takuutodistus, näytönsuojakalvo sekä autolaturi. Takuuta jäljellä yli 21kk.

Hinta 420€. Puhelin sijaitsee Rovaniemellä. Yhteydenotot juho998(@)jippii.fi.

Edelleen kaupan. Myydään tarpeettomana. Hinta 400€

Vieläkin myynnissä. Ostaja saa kaupan päälle tarpeettomaksi jääneen ipod shufflen

Ei lähe tuohon hintaan

En millään haluais masentaa, enkä pilata kauppoja, mutta puhelimen saa uutena samaan hintaan ja mahdollisesti vielä halvemmalla.. ajattelin vaan ilmottaa, jos haluat joskus saada myydyksi.

Pistäppä linkkiä kauppaan mistä saa alle 400. Halvimmillaan mitä minä löydän niin hinta 450. Näköjään tippunu 50€ ilmotuksen jättämisen jälkeen. Mikään pakko minulla ei ole myydä joten mieluummin pidän puhelimen itse kuin myyn alihintaan

Dna shopitista 408e kaikille. Eilen hieroin tarjousta ja hinnaks jäi 338e. Uus on aina uus. Ja mulle on ihan sama paljonko pyydät. Ajattelin vaan infota, jos et ole huomannut että hinnat on pudonnut ja haluat eroon siitä :) :peace:

Dna shopitista 408e kaikille. Eilen hieroin tarjousta ja hinnaks jäi 338e. Uus on aina uus. Ja mulle on ihan sama paljonko pyydät. Ajattelin vaan infota, jos et ole huomannut että hinnat on pudonnut ja haluat eroon siitä :) :peace:
Sama homma tääläkin. Kävin katsomassa oikein liikkeestä vielä ennen, kuin heitin tarjouksen. Sielä puhelin oli juuri joku +-410-420e, josta olisin saanut sen itselleni 350e. Nyt puhutaan kuitenkin tuliterästä puhelimesta.
Ikinä ei voi tietää, kun ostat joltain toiselta henkilöltä jotain, että onko se loppujen lopuksi sittenkään aivan ''tuliterä'', joten mun mielestä toi mun tarjous oli kaikki huomioon ottaen ihan hyvä. Muutama kuukausi kun menee eteenpäin nii alkaa uudet luurit tulemaan ja silloin varsinkin hinta putoaa.

Joku olisi voinut vaatia samaan hintaan vielä ton soittimesikin ;)

Justiinsa. Tullu näköjään hinnat kivasti alas, piti ihan tarkistaa :D. Vedetäänpä luuri myynnistä :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom