M: Ruisrock 2018.2kpl 3pv:n lippuja

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
42
Kaupunki
Raahe
Kaupan kaksi kappaletta 3pv:n lippuja tämän vuoden Ruisrockkiin 6.-8.7.2018. Kyseessä paperiset liput,ei pdf.

Myytäisiin mielellään yhdessä, mutta jos on tarvetta vain yhdelle lipulle, niin sekin kyllä käy.
Liput sijaitsevat Raahessa.Jos nouto ei ole mahdollista,niin tarvittaessa voin liput toimittaa lähialueelle.Jos liput täytyy postittaa,niin se tapahtuisi kirjatulla kirjeellä jonka kulut ovat 6,80€.
Kuvan saapi pyytämällä sähköpostiin.

Liput ovat myynnissä myös muualla.

Hinta: 330 €

Yhteydenotot:Kataja.hennaliisa@gmail.com

Olkaahan mahdolliset ostajat sitten tarkkana ja erityisesti tämän käyttäjän kanssa. Ostin kuukausi sitten käyttäjältä Lehtinen.J79 lipun Ruisrockiin ainakin toistaiseksi sitä saamatta. Näyttää siltä, että asiaa selvittää hyvin pian viranomaiset.

Näissä kahdessa ilmoituksessa on hyvin paljon samaa. Tällä kertaa liput ovat Raahessa, kun taas toisessa ilmoituksessa ne olivat käytännön naapurissa Nivalassa. Ehkä merkittävin yhteneväisyys on kuitenkin hyvin samankaltainen kirjoitustyyli. Molemmat henkilöt ovat unohtaneet välilyönnin pisteen jälkeen kohtalaisen taajaan. Alla Toisen ilmoituksen tekstit vertailun vuoksi:

"Morjens,
Eli tuli itselleni este lähteä kyseisille festareille,joten laitetaan lippu etiäppäin.Pyydetty summa on sama jonka olen itse lipusta maksanut,elikkäs 165€.Toki jos lippu pitää postittaa,niin ostaja joutuu postikulut kyllä korvaamaan itse."

"Lippu meni kaupaksi.Minun puolestani voipi ilmoituksen sulkea/poistaa."

Olen pahoillani Henna-Liisa, jos varoitus ei ole aiheellinen.

Sama J. Lehtinen kusetti itseltäkin rahat. Oikea nimi voi olla huijari Jani Lehtinen kuten mulle ilmoitti, tai huijari Jesse Lehtinen

Mikeltä varmaan saa IP:n, mutta jätin itse rikosilmoituksen. Joten eiköhän sen kautta saa tilinumerosta kiinni henkilön.

Joten @Humberto, käyhän tekeen rikosilmo, niin saadaan painetta polliiseille. Mielellään mahdollisimman pian.

Ja kuten mike sanoi, niin yhteistä on enemmänkin eli sama huijari. Muiden ei kannata rahojaan kyseiselle ihmiselle siirtää.

Arvoin päästä moisen numerosarjan. Ihan vaan sillä, jos joku muu törmää ajatuksissaan samaan ja löytäisi sillä tähän keskusteluun.

FI98 4006 0010 3369 29

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sama J. Lehtinen kusetti itseltäkin rahat. Oikea nimi voi olla huijari Jani Lehtinen kuten mulle ilmoitti, tai huijari Jesse Lehtinen

No voihan perkele. Mä tein nettirikosilmoituksen lauantaina. Painotin ilmoituksessa, että miehellä on petoksen yrityksiä käynnissä paraikaa. Kuulin myös, että joku oli yrittänyt tavoitella Henna-Liisaa ja puhelimesta olikin vastannut krapulaisella äänellä "Eki".

Toivottavasti sinivuokot katkaisevat rikoskierteen pikaisesti.

Latest posts

Back
Ylös Bottom