M: Puiset paralletit

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Nyt olis myynnissä puisia, itse tehtyjä paralletteja esim. kotitreenien välineeksi. Pituus n.40cm, leveys 17cm ja korkeus 9,5cm. Kahvan halkaisija 45mm. Pintaan on sudittu lakkaa. Vaikka itse sanonkin niin tuntuu pirun hyvältä käsissä.

Kuva:
http://aijaa.com/gEM4lo

Hinta 30€/setti(+ mahdolliset postikulut). Laita mailia mika87@gmail.com ja otsikoksi "Puiset paralletit". Tätä kirjoittaessa mulla on yksi pari vapaana, mutta teen lisää sitä mukaa kun jengi niitä haluaa.

Unoha noi mitä sanoin tos ekas viestis :D.Tai vastaa toki, mut kyl mä ostan nää sulta. Näin matalia ei löydy netistä ja luotan, että on laadukkaat =). Pistän vielä e-mailia myöhemmin, mut haluutko varata nää jo mulle?
Voin varaa yhden parin. Mulla on toinenkin pari valmiina joka ehkä menee kaverille mutta tosiaan jos jengi vaan haluaa näitä niin teen ihan mielelläni lisää, siinä menee vaan pari-kolme päivää että lakka kuivuu tarpeeksi.

Eihän nää välttämättä ulkonäöllä ole pilattu, mutta kestää kyllä helposti 70kg jantterin pomppimassa päällä ison kahvakuulan kanssa(pitihän se kestävyys testata...) :D
Barstarzz finlandin Edgarille myin yhen setin tuossa pari viikkoa sitten, on kuulemma tykännyt kovasti.

EDIT: Niin ja kannattaa maton päällä pitää ettei luisu, en oo löytänyt tarpeeksi hyviä kumitassuja näihin vielä.. Mutta asia on tutkinnassa jos kiinnostusta löytyy. Itse oon tehnyt vastaavilla käsilläseisontaa ja planche-progressioita ja todella hyvältä tuntuu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom