Myyntiin lähtee täysin uudenveroinen PS3-paketti. Konsoli ostettu viime vuoden huhtikuussa, kuitti löytyy.
Pakettiin kuuluu:
- Itse konsoli alkuperäisessä pakkauksessaan (alunperin 40 gb -mallia, mutta myöhemmin vaihdettu 250 gigatavun Western Digitalin kovalevy)
- 3 ohjainta (2 DS3:sta ja yksi SixAxis)
- Eyecreate-kamera
Peleistä mukaan tulee:
- Killzone 2
- NHL 09
- Motorstorm Pacific Rift
- Call of Duty 5: World at War
- Call of Duty 4: Modern Warfare
- Little Big Planet
- GRID
- Eyecreate ohjelmistolevy
Lisäksi kiintolevyllä on PSN:stä ostetut pelit:
- Gran Turismo 5: Prologue
- Socom Confrontation
- NHL 3vs3
- Crash Team Racing
HUOM! PSN:stä ostetut pelit toimivat myös uuden omistajan käyttäjällä (ei tarvitse pelata minun tekemälläni käyttäjällä)
Mukaan lähtee myös Pirates Of The Caribbean: Mustan Helmen Kirous -blurayelokuva.
Kaikki (itse konsoli, ohjaimet ja pelit) ovat täysin uutta vastaavassa kunnossa. Konsoli on ollut todella vähällä käytöllä ja siinä osasyy myyntiin.
Hinta: 445€
Paketti sijaitsee Mikkelissä, joten saa tulla paikan päälle katsomaan! Myös postitus onnistuu toki.
Yhteydenotot kännykkään tai sähköpostiin
0440214363/Pekka tai pekka.snicker[ät]nic.fi
Pakettiin kuuluu:
- Itse konsoli alkuperäisessä pakkauksessaan (alunperin 40 gb -mallia, mutta myöhemmin vaihdettu 250 gigatavun Western Digitalin kovalevy)
- 3 ohjainta (2 DS3:sta ja yksi SixAxis)
- Eyecreate-kamera
Peleistä mukaan tulee:
- Killzone 2
- NHL 09
- Motorstorm Pacific Rift
- Call of Duty 5: World at War
- Call of Duty 4: Modern Warfare
- Little Big Planet
- GRID
- Eyecreate ohjelmistolevy
Lisäksi kiintolevyllä on PSN:stä ostetut pelit:
- Gran Turismo 5: Prologue
- Socom Confrontation
- NHL 3vs3
- Crash Team Racing
HUOM! PSN:stä ostetut pelit toimivat myös uuden omistajan käyttäjällä (ei tarvitse pelata minun tekemälläni käyttäjällä)
Mukaan lähtee myös Pirates Of The Caribbean: Mustan Helmen Kirous -blurayelokuva.
Kaikki (itse konsoli, ohjaimet ja pelit) ovat täysin uutta vastaavassa kunnossa. Konsoli on ollut todella vähällä käytöllä ja siinä osasyy myyntiin.
Hinta: 445€
Paketti sijaitsee Mikkelissä, joten saa tulla paikan päälle katsomaan! Myös postitus onnistuu toki.
Yhteydenotot kännykkään tai sähköpostiin
0440214363/Pekka tai pekka.snicker[ät]nic.fi