M: PS3 (250gb kovo) + paljon pelejä ja tarvikkeita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HowardJ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Myyntiin lähtee täysin uudenveroinen PS3-paketti. Konsoli ostettu viime vuoden huhtikuussa, kuitti löytyy.

Pakettiin kuuluu:

- Itse konsoli alkuperäisessä pakkauksessaan (alunperin 40 gb -mallia, mutta myöhemmin vaihdettu 250 gigatavun Western Digitalin kovalevy)
- 3 ohjainta (2 DS3:sta ja yksi SixAxis)
- Eyecreate-kamera

Peleistä mukaan tulee:

- Killzone 2
- NHL 09
- Motorstorm Pacific Rift
- Call of Duty 5: World at War
- Call of Duty 4: Modern Warfare
- Little Big Planet
- GRID
- Eyecreate ohjelmistolevy

Lisäksi kiintolevyllä on PSN:stä ostetut pelit:

- Gran Turismo 5: Prologue
- Socom Confrontation
- NHL 3vs3
- Crash Team Racing

HUOM! PSN:stä ostetut pelit toimivat myös uuden omistajan käyttäjällä (ei tarvitse pelata minun tekemälläni käyttäjällä)

Mukaan lähtee myös Pirates Of The Caribbean: Mustan Helmen Kirous -blurayelokuva.

Kaikki (itse konsoli, ohjaimet ja pelit) ovat täysin uutta vastaavassa kunnossa. Konsoli on ollut todella vähällä käytöllä ja siinä osasyy myyntiin.

Hinta: 445€

Paketti sijaitsee Mikkelissä, joten saa tulla paikan päälle katsomaan! Myös postitus onnistuu toki.

Yhteydenotot kännykkään tai sähköpostiin
0440214363/Pekka tai pekka.snicker[ät]nic.fi

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Ilmoitus avattu lähes 400 kertaa eikä kukaan ole kiinnostunut konsolista?

Nopean ostajan etu. Jos ostat paketin tämän viikonlopun aikana, saat sen hintaan 425€!

Minä olen kiinnostunut. Pyöriikö siinä myös PS2 pelit? Tarjoan 100€. Jos kukaan ei tarjoa enempää niin myyt sitten mulle :)

Pelejä en tarvi mukaan.

Näissä uusissa PS3-versioissa ei PS2-pelit pyöri. Tuo viime viestissä ilmoittamani hinta on sitten ihan tiukka, että reilu 4 kertaa tuo tarjouksesi niin paketti on sun :)

Ja kuten aiemin sanoin, niin mieluiten koko läjä kerralla. Minä en mitään niillä peleillä tee, jos konsoli on jo myyty. :)

Ittee kiinnostais kyl ps3 mut ongelma on se että en millää viittis käyttää 400e kerta tietokonekki on... halpa paketti on, älä vaan alenna hintaa kyllä toi tolla lähtee

Latest posts

Back
Ylös Bottom