M: Protein 90, 2350g, Suklaa

Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
25.6.2012
Viestejä
44
Laadukas IronMaxxin Protein 90-proteini (2350g), joka koostuu yhdeksästä eri proteinistä. Maistoin yhden annoksen ja en pitänyt mausta (varmaankin soija), joten yhtä annosta vailla täysi purkki. Sijaitsee Tampereella ja hinta 35€ (uutena 44,90€). Ei mielellään postitusta. Jyväskylässä ja Raumalla liikun myös, eli näissä tapaaminen onnistuu myös.

Vastaukset: johannes[piste]leivo[ät]tut[piste]fi tai tähän threadiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolmella kympillä saat tulla hakemaan? Tarkempi sijainti Hervanta. Tänään ja huomenna on vielä avopuoliso kotona, itse olen Raumalla.
 
Asun niin kaukana, että hakureissuun tulee toistasataa kilometriä matkaa, joten mun osalta toi 25 on aika max, että en hirveästi tappiolle jäisi.. Eli jos ei muita ostajia löydy niin lähden hakeen pois, kun pussi alkaa nurkissa tympiä ja 25 passaa ;D
 
Nnalkou: pääsetkö nyt sunnuntaina tai maanantaina hakemaan? Laita vaikka spostia niin sovitaan tarkemmin.

Dead_Ragdoll: taitaa postit maksaa vähän liikaa, eli ei kiitos :)
 
No voi perkele mä just eilen illalla pistin tukusta tilaukseen tollasen 4kg säkin, koska luulin, että tarjoan tästä sinun kriteerien mukaan liian vähän :D

Noh, etköhän sä tolla mun tarjoamalla hinnalla löydä ostajan 100% varmasti!!
 
Joo, ajattelin että olisi päässyt hyvään kotiin :D Olisi itsekin päässyt helpommalla, enkä vitosesta jaksa alkaa vääntämään. Eiköhän tuon joku tosiaan osta.
 
Ootko milloin tulossa Jyväskylään päin? Voisin ostaa tämän 25€ sinulta pois
 
jeppis11: Olin juuri käymässä jkl, mutta nyt takaisin raumalla. Tyttöystäväni tulee 7 päivän päästä tiistai-illalla jkl ja voi silloin tuoda tuon? Tuo on itseasiassa hänen pönttönsä oikeasti. Laita vaikka spostia, niin sovitaan tarkemmin?
 
mooners: Anteeksi, että kesti vastata, luulin pöntön matkanneen tyttöystäväni matkassa jo jkl, mutta ei ole ja jeppis11 ei ole vastannut. Tampereeltako meinasit hakea? Saat siis tulla hakemaan. Laita sähköpostia, niin huomaan nopeammin.
 
Vieläkö tää on Tampereella? Voin käydä hakemassa kotiovelta 25€.
 
Vieläkö tää on Tampereella? Voin käydä hakemassa kotiovelta 25€.

Moi! Vielä löytyy Tampereelta. Laita viestiä johannes[piste]leivo[ät]tut[piste]fi niin annan osoitteen ja sovitaan joku aika!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom