M: Mutant Mass gainer vanilja 6.8kg (Jäljellä 6.7kg) OULU

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuomza
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
4.3.2010
Viestejä
130
Myynnissä olisi 14.7.2011 ostettu vaniljan makuinen Mutant Mass -gaineri. Olen ottanut pussista 2 vajaata kauhallista eli noin 100 grammaa, joten jäljellä sitä on noin 4.7 kiloa. Myyn tuotteen pois koska se sisältää soijaa, jolle olen allerginen.

Hinta 50€! (Uutena tämä maksaa 60 euron luokkaa+pk).
Mieluiten nouto mutta lähetyskin onnistuu jos ostaja maksaa postimaksut.
Ottakaa yhteyttä sähköpostiin tupe.14@hotmail.com
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin tosiaan sivuhuomiona mainitakseni tämänhän saa uutena kaupasta halvemmalla kuin nyt pyydät :)
 
Tosiaan tämä on halvimmillaan kaupassa 59 euroa kun äsken tunnetuimpia suomalaisia lisäravinnekauppoja selailin ja lisäksi tulee postikulut joten suorittamalla yksinkertaisen laskutoimituksen huomaat olevasi väärässä. Mikä oli siis viestisi tarkoitus?
 
Ilmoituksessa on muuten virhe, siinä lukee virheellisesti tuotetta olevan jäljellä 4.7kg, vaikka sitä on oikeasti 6.7kg. Tarjouksia otetaan vastaan!
 
Näin sivussa myös mainitsen, että oli juuri tarjouksessa 49 euroa 6.8 kilon pakkauksessa ainakin cookies & cream maulla suomalaisella sivustolla. Olin tilaamassa, mutta oli vissiin muutaman päivän tarjous ja ehti mennä umpeen.
 
Näin sivussa myös mainitsen, että oli juuri tarjouksessa 49 euroa 6.8 kilon pakkauksessa ainakin cookies & cream maulla suomalaisella sivustolla. Olin tilaamassa, mutta oli vissiin muutaman päivän tarjous ja ehti mennä umpeen.
Ostas tämä pussi multa sitten pois! Ei tuo ole mulla tiukka hinta joten pistä vaan tarjousta tulemaan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom