M: Miesten aurinkolasit, Prada

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alyssa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Uusi yritys, toivottavasti talla kertaa tuli kaikki tiedot mukaan...

Myynnissa kayttamattomat, mustat Prada-merkkiset miesten arskat. Logo kummassakin sangassa, plus logotarra linssissa. Ostettu vajaa pari vuotta sitten House of Fraserilta, saatan mahdollisesti loytaa online-kuitin miehen sahkopostista. 100% aidot, minka nakee mm. oikean linssin sarjanumerosta ja logon yksityiskohdista.

Lasit ovat taysin naarmuttomat, mutta kotelo on saanut muutossa vahan ruhjeita. Ei mitaan vakavaa, vahan kulumaa vain. Mies tilasi nama joskus pari vuotta sitten tosiaan eika kayttanyt koskaan koska malli ei sopinut naamaan.

Pradan lasit maksavat uutena muutaman satasen, nama kyseiset olivat euroissa vissiin vajaa 250e. Pyydan naista 130e, mutta tarjotakin saa. Yhteytta voi ottaa tekstarilla numeroon +447 940 721 316 (ulkomaan numero, mutta vastaan Suomen numerostani ja annan sahkopostin. En laita sita tanne julkiselle koska siina nakyy nimi), privalla, vierasviestina tai tahan ketjuun voi jattaa sahkopostiosoitteen. Tulen Suomeen ensi viikolla, joten voin tuoda lasit Turkuun tai laittaa postiin. Postarit taitavat olla melkein samat riippumatta siita lahettaako taalta vai Suomesta...

IMG_0022.webp

Edit.
Malli siis SPR52L, esim. http://www.giarre.com/glasses/prada-model-spr52l.php <- tuolla nakyy tietoja mallista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Komeet ois, mahtaakohan noihin maksaa paljon vahvuudet..
Tossa sun linkissä noitten hinta on muuten 160 euroa, tosin lopetettu malli.

Ei ne vahvuudet maksa yhtään sen enempää sangoista viis. Ainut jos on kauhean kupera linssi esim. oakley niin ei saa vahvuuksilla. Nuo ei näytä sellaisilta.

Mulla on ainakin vahvuudet kaksissakin aurinkolaseissa eikä hintaeroa ollut sen puoleen.

Joo siis mullakin on kaksissa, mut oon ottanut ne samalla kun oon lasit ostanut.. Jos mä nyt noi ostaisin ja pitäisi vaan ne linssit teetättää jossain?

Zone-sarja -42%
Joo siis mullakin on kaksissa, mut oon ottanut ne samalla kun oon lasit ostanut.. Jos mä nyt noi ostaisin ja pitäisi vaan ne linssit teetättää jossain?

Aivan niin, mietit sitä. Joo en osaa sanoa, voipi maksaa enempi kun pokat ei ole samasta liikkeestä..

Tossa sun linkissä noitten hinta on muuten 160 euroa, tosin lopetettu malli.

Aijoo, katos vaan. En kiinnittanyt huomiota valuuttaan :) Nama maksoivat uutena jotain £200 paikkeilla, House of Fraserilta ostettu. Tosi kivat lasit, mua vahan harmittaa etteivat sovi miehen naamalle koska itse tykkaan naista!
Vahvuuksista en osaa sanoa, kannattaa melkein kysya liikkeista. Yleensahan ne vahvuudet otetaan samalla kun lasit ostetaan joten erikseen voi tulla vahan kalliimmaksi.

Vastasin meililla jo, mutta muillekin tiedoksi etta olen Turussa ensi lauantaina ja sunnuntaina! :) 17.pva voi myos tulla lentokentalta poimimaan lasit mukaansa.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom