- Liittynyt
- 22.3.2009
- Viestejä
- 6
LYHYT KUVAUS:











Vuosimalli: 2005 (ensirek. 7-2005)
Katsastettu : 2-2014
Moottori : 2.0 l, TurboDiesel
Rek.nro: GKX-186
Mittarilukema: 126 426 km
Omistajia: 2
Vetotapa: Etuveto
Vaihteisto: Manuaali
Turvallisuus
Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Sumuvalot
Sisätilat ja mukavuudet
Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi: Automaattinen, Sähköpeilit, Lämmitettävä tuulilasi, Sähkötoiminen takaluukku
Elektroniikka
Äänentoistojärjestelmä
Muut
Erikoisvanteet, Kahdet renkaat, Huoltokirja, Turbo, Urheilullinen alusta
Tekniset tiedot
Teho: 83 kW / 113 Hv, CO2-päästöt: 150 g/km, Henkilömäärä: 5, Ovien lkm: 4, Kulutus: Maantie: 4.3 l/100km, Yhdistetty: 5.6 l/100km, Omamassa: 1 350 kg
MITÄ AUTOSSA ON KORJATTU / LISÄTTYÄ / VAIHDETTU:
(kaikki tehty viime kuukausien aikana)
MYYNNIN SYY:
Valitettavasti hyvä työpaikkani on menossa konkurssiin ja työntekijät ovat jääneet ilman palkkoja. Muun muassa tämän auton tarkka huoltaminen ja maahantuonti on kerryttänyt paljon velkaa, joita en pysty vakituisen palkan loppuessa maksamaan tasaisesti. Kirjoitan tätä ilmoitusta haikeilla mielin, mutta olen iloinen siitä että auto päätyy jonkun yhtä innostuneen henkilön käsiin.
AUTON TARINA:
Eräs brittiherrasmies asui Espanjassa ja muutti sieltä takaisin Oxfordiin, Englantiin. Hän laittoi auton myyntiin, sillä autossa on ratti vasemmalla puolella, joten sillä on hankalaa ajaa Iso-Britanniassa.
Olin pitkään etsinyt sporttista MG ZS -autoa, tämän nähdessäni suuni loksahti auki ja otin ensimmäisen lennon Lontooseen. Ostin auton ja ajoin sen välittömästi Euroopan halki Suomeen. Suomessa virkamiehet hämmästelivät hetken tätä uniikkia autoa ja lopulta sain autolle tuontiveropäätöksen, jonka maksoin heti mukisematta.
Vein auton heti tunnetulle rallimekaanikolle, joka teki autolle täystarkastuksen, vaihtoi öljyt, jarrunesteet, filtterit jne.
Vein auton katsastukseen, katsastusmies totesi, että auto ja sen pohja on erittäin hyvässä kunnossa. Ainoaksi ongelmaksi nousi auton etuvalot. Valojen kuvio näytti sittenkin olevan brittistandardissa - valokuvio häikäisisi Suomessa vastaantulijoita.
Laitoin heti valot tilaukseen englannista RIMMER BRO´s sporttiautoihin erikoituneesta yrityksestä. Vaihdoin valot, ja vein auton katsastukseen. Valot tarkastettiin - auto oli nyt optimoitu Suomen teille. Auto meni heittämällä läpi, sain todella tyylikkäät suomalaiset GKX-186 rekisterikilvet.
Autossa oli yksi ainoa ongelma, kuskin puolen ikkuna ei reagoinut tarpeeksi sulavasti ikkunan sähköisiin ohjaimiin. MG ZS autoissa on tunnettu vika, että kojelaudan takana sijaitsevan SCU -boksin (SECURE CONTROL UNIT) ikkunaa ohjaava komponentti reistailee näissä autossa. En halunnut että asia jää roikkumaan, vaan irroitin SCU:n ja lähetin sen kuriiripalvelua käyttäen MG ZS autojen elektroniikkaan erikoistuvalle henkiölle. Ongelma korjattiin, ja sain postissa korjatun SCU:n takaisin. Ikkuna toimii nyt täydellisesti.
Kuten näette, autosta on valtavan hyvää huolta tänä lyhyenä aikana, jolloin se on minulla ollut.
MYYNTIHINTA: 11600 EUR
YHTEYSTIEDOT:
Auton ja myyjän sijainti: VANTAA (lähellä keravan rajaa)
Puh: 040 9637 900 (soittele vapaasti milloin vain!)
Sähköposti: ben@bens.tips
Myyjä: Ben Ivanov (älä säikähdä sukunimeä, suomalaisia tässä ollaan
)
- Upeassa kunnossa oleva Englannista maahantuotu MG ZS turbodiesel
- Auto on täysin lokalisoitu suomalaisille teille.
- Auto on tarkastettu läpikotaisin, huollot ovat dokumentoitu tarkasti.
- Autossa on suomalaiset kilvet - olen hoitanut kaikki maksut, verot ja paperityöt tuodessani auton Suomeen.
- Seuraava katsastus vasta kesällä 2015













Vuosimalli: 2005 (ensirek. 7-2005)
Katsastettu : 2-2014
Moottori : 2.0 l, TurboDiesel
Rek.nro: GKX-186
Mittarilukema: 126 426 km
Omistajia: 2
Vetotapa: Etuveto
Vaihteisto: Manuaali
Turvallisuus
Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Sumuvalot
Sisätilat ja mukavuudet
Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi: Automaattinen, Sähköpeilit, Lämmitettävä tuulilasi, Sähkötoiminen takaluukku
Elektroniikka
Äänentoistojärjestelmä
Muut
Erikoisvanteet, Kahdet renkaat, Huoltokirja, Turbo, Urheilullinen alusta
Tekniset tiedot
Teho: 83 kW / 113 Hv, CO2-päästöt: 150 g/km, Henkilömäärä: 5, Ovien lkm: 4, Kulutus: Maantie: 4.3 l/100km, Yhdistetty: 5.6 l/100km, Omamassa: 1 350 kg
MITÄ AUTOSSA ON KORJATTU / LISÄTTYÄ / VAIHDETTU:
(kaikki tehty viime kuukausien aikana)
- Jarrunesteet vaihdettu
- Öljyt vaihdettu
- Öljyn suodatin vaihdettu
- Polttoainesuodatin vaihdettu
- Ilmansuodatin vaihdettu
- Ajovalot vaihdettu (Rimmer Brothers tukkurilta tilatut uudet suomen teille sopivat valot, ei siis vaan polttimot, vaan molemmat etuvalot)
- SCU:n (Secure Control Unit) elektroninen komponentti korjattu. (kuskinpuolen ikkuna toimii nyt täydellisesti, lue lisää alhaalta)
- Sisätilan LCD-kello vaihdettu uuteen. Kirkkaampi näyttö kuin vanhassa. (olen ehkä liian pikkutarkka
)
MYYNNIN SYY:
Valitettavasti hyvä työpaikkani on menossa konkurssiin ja työntekijät ovat jääneet ilman palkkoja. Muun muassa tämän auton tarkka huoltaminen ja maahantuonti on kerryttänyt paljon velkaa, joita en pysty vakituisen palkan loppuessa maksamaan tasaisesti. Kirjoitan tätä ilmoitusta haikeilla mielin, mutta olen iloinen siitä että auto päätyy jonkun yhtä innostuneen henkilön käsiin.
AUTON TARINA:
Eräs brittiherrasmies asui Espanjassa ja muutti sieltä takaisin Oxfordiin, Englantiin. Hän laittoi auton myyntiin, sillä autossa on ratti vasemmalla puolella, joten sillä on hankalaa ajaa Iso-Britanniassa.
Olin pitkään etsinyt sporttista MG ZS -autoa, tämän nähdessäni suuni loksahti auki ja otin ensimmäisen lennon Lontooseen. Ostin auton ja ajoin sen välittömästi Euroopan halki Suomeen. Suomessa virkamiehet hämmästelivät hetken tätä uniikkia autoa ja lopulta sain autolle tuontiveropäätöksen, jonka maksoin heti mukisematta.
Vein auton heti tunnetulle rallimekaanikolle, joka teki autolle täystarkastuksen, vaihtoi öljyt, jarrunesteet, filtterit jne.
Vein auton katsastukseen, katsastusmies totesi, että auto ja sen pohja on erittäin hyvässä kunnossa. Ainoaksi ongelmaksi nousi auton etuvalot. Valojen kuvio näytti sittenkin olevan brittistandardissa - valokuvio häikäisisi Suomessa vastaantulijoita.
Laitoin heti valot tilaukseen englannista RIMMER BRO´s sporttiautoihin erikoituneesta yrityksestä. Vaihdoin valot, ja vein auton katsastukseen. Valot tarkastettiin - auto oli nyt optimoitu Suomen teille. Auto meni heittämällä läpi, sain todella tyylikkäät suomalaiset GKX-186 rekisterikilvet.
Autossa oli yksi ainoa ongelma, kuskin puolen ikkuna ei reagoinut tarpeeksi sulavasti ikkunan sähköisiin ohjaimiin. MG ZS autoissa on tunnettu vika, että kojelaudan takana sijaitsevan SCU -boksin (SECURE CONTROL UNIT) ikkunaa ohjaava komponentti reistailee näissä autossa. En halunnut että asia jää roikkumaan, vaan irroitin SCU:n ja lähetin sen kuriiripalvelua käyttäen MG ZS autojen elektroniikkaan erikoistuvalle henkiölle. Ongelma korjattiin, ja sain postissa korjatun SCU:n takaisin. Ikkuna toimii nyt täydellisesti.
Kuten näette, autosta on valtavan hyvää huolta tänä lyhyenä aikana, jolloin se on minulla ollut.

MYYNTIHINTA: 11600 EUR
YHTEYSTIEDOT:
Auton ja myyjän sijainti: VANTAA (lähellä keravan rajaa)
Puh: 040 9637 900 (soittele vapaasti milloin vain!)
Sähköposti: ben@bens.tips
Myyjä: Ben Ivanov (älä säikähdä sukunimeä, suomalaisia tässä ollaan
