GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

M.Lehtonen(Maija)

M.Lehtonen

IFBB Pro
Hei kaikille sportti mimmeille!!!
Esittelen tässä itseni niille, jotka ovat uusia alan pariin tulleita eli nimeni on Maija Lehtonen ja olen vuosia vuosia ollut kehonrakennuksen parissa, kilpailuja monet takana ja vihdoin yhden unelman saavuttaneena eli vihdoin päässyt kilpailemaan pro tasolle ja siellä homma on todella kovaa, ei riitä että on hyvä, pitää olla parempi ja paras ja myös kaikilla osaalueilla, joten tässä hion itseäni niin kilpailu mielessä kuin myös siiehn liityvien muiden asioden osalta ja yksi osa sitä on omat netti sivut, jotka pyrin saamaan auki ensi viikon aikana eli ilmoitan tällä palstalla kaikille kiinnostuneille, kun sivuille pääsee. Toki siellä on jo alku sivu, joten jos intoa niin,se löytyy www.marjalehtonen.com.
Joten jos teillä naisilla löytyy kysymyksiä treeniin tai ravintoon liittyen, niin meilatkaa joko maija@pakkotoisto.com tai osoittakaa suoraan palstalle, niin vastailen kun kysymyksiä ilmaantuu ja toivon, niin, joten hyvää kevyttä kevättä kaikille ja aurinkoista mieltä!!! Liikunta ja treenit kunniaan ja kurvit esiin!!

terveisin, Maija

Maija olet suomen ykkösnainen ja loistavassa kunnossa ympäri vuoden rispektiä!!! :worship: onnea uusille sivuille ja menestystä jatkoon... :thumbs:
you are hot! :whip:

Hienoa, että saatiin yksi kovaakin kovempi pro nainen lisää tänne meidän mimmien joukkoon!
Toivottavasti heität kommentteja myös jatkossakin, ja sitä kautta inspiroit myös meidän muiden treenejä. Uusien nettisivujesi avautumista suurella mielenkiinnolla odotellessa...

Huijui kun tuli yht'äkkiä niin kovin pieni olo :nolo: Tosi hienoa saada sinut palstalle, tervetuloa! Olen aika pihalla näistä kehonrakennuskuvioista, mutta juuri vähän aikaa sitten ostin elämäni ensimmäisen Bodaus-lehden ja sieltä sinun juttuasi lukiessani loksahti kyllä oikeasti suu auki, sen verran kuntosi ja saavutuksesi säväyttivät :worship:

Kiva, että viimeinkin kotisivusi aukeavat! Olen jo kauemman aikaa odottanut sitä tapahtuvaksi.
Toivotaan että kohdallasi kaikki sujuu hyvin ja näemme sinut vielä Ms. Olympia-rivissä :worship:
Ei muuta kuin tsemppiä Maija urallesi!!!!

Todella upeata että kirjoittelet tänne :worship: ! Sinulta varmaan löytyykin kasapäin hyviä safkavinkkejä, tuo raejuusto-muna"voi" onkin jo laitettu muistiin. Terveyttä ja menestystä myös jatkossa!

Yhdyn edellisiin, eli todella hienoa saada Maijan kaltainen pro palstalle :thumbs: Ehdin tuossa jo joku aika sitten laittaa rahka-riisifrutti-vinkkisi palstalle (bongasin sen siis Bodaus-lehdestä), ja itse olen sen monta kertaa jo hyväksi havainnut! :)

Tsemppiä Maijalle, toivottavasti näemme sinut vielä moooonta kertaa kilpalavoilla! :worship: Aion myös laittaa privaviestiä heti kun ehdin, kysyttävää varmasti riittää...

TERVETULOA

Älyttömän hienoa saada kaltaisesi nainen mukaan tänne, kunnioitus kehonrakentajia kohtaan on minun suunnaltani valtava, vaikken itse kehonrakennusta varsinaisesti "harrastakkaan", tosissaan kuitenkin punttia nostan, ja lavoille tekee kovasti mieli, se onko se sitten bodyfitnestä vai galaxya vielä mietinnässä.

:worship:

MaijaLehtonen

attitude sanoi:
Maija olet suomen ykkösnainen ja loistavassa kunnossa ympäri vuoden rispektiä!!! :worship: onnea uusille sivuille ja menestystä jatkoon... :thumbs:
you are hot! :whip:

Kiitos kehuistasi ja onnen toivotukista.Puolestani toivon motivoivani sinua ja muita mimmejä nauttimaan rautojen nostelusta, koska se on niin monipuolista ja siihen on uudenkin harrastajan helppo päästä sisään eikä tarvita muuta kuin intoa!!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
MaijaLehtonen

vilma-liina sanoi:
Hienoa, että saatiin yksi kovaakin kovempi pro nainen lisää tänne meidän mimmien joukkoon!
Toivottavasti heität kommentteja myös jatkossakin, ja sitä kautta inspiroit myös meidän muiden treenejä. Uusien nettisivujesi avautumista suurella mielenkiinnolla odotellessa...

Kyllä täällä on mukava käydä,joten voitte olla varmoja, että liityn seuraanne ja kirjoittelen kaikkea kysymyksiinne ja muuta lajiin liittyvää, joten jatkan seuraavaan viestiin...

MaijaLehtonen

Tiukkis sanoi:
Huijui kun tuli yht'äkkiä niin kovin pieni olo :nolo: Tosi hienoa saada sinut palstalle, tervetuloa! Olen aika pihalla näistä kehonrakennuskuvioista, mutta juuri vähän aikaa sitten ostin elämäni ensimmäisen Bodaus-lehden ja sieltä sinun juttuasi lukiessani loksahti kyllä oikeasti suu auki, sen verran kuntosi ja saavutuksesi säväyttivät :worship:

Hei, ei kuule koolla ole väliä, joten kaiken kokoiset ja näköiset on saleille tervetulleita, sillä tärkeintä on että kiinnostus ja kipinä löytyy, niin osaa itselleen sopivat tavoitteet sitten asettaa ja pyrkii aina pikkasen ylittään itsensä ja hyvä olo saavutettu. Tänä päivänä tietoa lajista löytyy niin monesta paikkaa lehtien lisäksi, joten tämä netti on paratiisi kaikkeen... :thumbs:

MaijaLehtonen

challenger sanoi:
Todella upeata että kirjoittelet tänne :worship: ! Sinulta varmaan löytyykin kasapäin hyviä safkavinkkejä, tuo raejuusto-muna"voi" onkin jo laitettu muistiin. Terveyttä ja menestystä myös jatkossa!

Jep. Laitan tänne kaikkea mitä olen maistellut ja mitä voi suositella, jotta makunystyröitä voi hemmotella vaikka keveät usein tuntuvat mauttomilta, mutta kuten luin monet ovat jo hyviä ideoita löytänyt. Joten näin kevään koittaessa ja salaatti kun alkaa kohta maistuun, niin mitä siihen laitatte?

M.Lehtonen sanoi:
. Joten näin kevään koittaessa ja salaatti kun alkaa kohta maistuun, niin mitä siihen laitatte?

Oma tämän hetken suosikkini on
pohjana: perussalaatti, kurkkua, tomaattia
broilerinfile, hyvin maustettuna
hieman paahdettuja pinjansiemeniä (okei tiedetään, että rasvaa niissä on, mutta ovatkohan verrattavissa pähkinöihin?)
ja päälle vielä herneenversoja

Herneenversoja ei tosin aina, kun pirulaiset tuppaavat olemaan aika arvokkaita.

Usein maistuu myös ihan porkkanaraaste raejuustolla

Muita vinkkejä vastaanotetaan mieluusti...

Vaikka mimmien palstasta onkin kysymys, niin kai näin miehenäkin saa osoittaa kunnioituksensa jo nyt häkellyttäville saavutuksille. Eipähän voi kukaan sanoa, että sulla olisi kusta päässä, kun ilkiät lörpötellä tavallisten harrastajien kanssa. Hieno asenne!

nostetaas Maija-threadiä nuukailuvinkillä:

challenger sanoi:
Herneenversoja ei tosin aina, kun pirulaiset tuppaavat olemaan aika arvokkaita.

Herneenversojen kasvatus onnistuu kotioloissa riittävän valoisaan vuodenaikaan ruokakaupan tavallisista kuivatuista herneistä. Jos omaat raeruohon idätykseen riittävät multasormet, onnistut taatusti tässäkin lajissa. Hieman multaa alle ja kosteuden varmistaminen aluksi esim. rei'itetyllä talouskelmulla - varot vain etteivät viljelmäsi homehdu.

Lazylegs sanoi:
. Jos omaat raeruohon idätykseen riittävät multasormet, onnistut taatusti tässäkin lajissa.

Tässäpä siis vinkki muille tuohon herkkuun ihastuneille, vaan ei minulle. Tapan nimittäin kaiken vihreän, jopa rairuoho on homehtunu parina viime vuonna :rolleyes: Saatan kyllä siltikin kokeilla omaa pikku herneenversoviljelmää ja voin sitten itkeä tänne, kun n:s kertakaan ei onnistunut...

Emilie sanoi:
Milloin sivut aukeavat? Olisi kiva kuulla myös kuulumisia ja suunnitelmia kisojen suhteen :)

Maija on tällä hetkellä New Yorkissa ja sijoittui Night of the champions kisassa kevyessä sarjassa loistavasti kakkoseksi. Sivut aukeavat pian kun nyt saan Maijalta loput matskut.

Suositut

Back
Ylös Bottom