M: Kyykkyhäkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP Fux
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Myynnissä seuraavanlainen häkki:

räkki.jpg

Ollut todella kovassa käytössä ja painoa olen tuohon lastannut 190 kg ja ihan hyvin on sen kestänyt. Ei uuden veroinen, mutta sanoisin että tarpeeksi hyvässä kunnossa. Maalit lähinnä kärsineet, koska nuo "suojat" laitoin vasta tovin ryskämisen jälkeen. Myös tussin jälkeä löytyy kyljestä ja luonnollisesti reijät rungossa, koska häkki on ruuvvattu lavaan kiinni.

Tässä Gorilla Sportsin kuvaus tuotteesta:

Kyykyhäkki / kyykkyräkki. Kyykkyhäkin ympärille voit koota täydellisen kotikuntosalin! Kyykkyräkkiä voi käyttää mm. kyykkytelineenä ja painonnostopenkkinä tasapenkin tai säädettävän vinopenkin kanssa sekä telineenä pystypunnerrusta, kulmasoutua ja muita liikkeitä tehdessä. Kyykyräkin kanssa onnistuvat myös erikoisliikkeet kuten rajoitetulla liikeradalla treenaminen tai vastuskumien käyttö. Kyykyhäkissä on lisäksi kiinteä leuanvetotanko.

Ennen kyykkyhäkin ostamista, huomioi seuraavat asiat:

Häkin viemä tila. Tila ei tarkoita pelkästään häkin viemää pinta-alaa, vaan huomioi myös erilaisten liikkeiden vaatima tila niin leveys, kuin syvyys suunnassa. Liian ahdas tila vaikuttaa suoritukseen ja voi altistaa vahingoille.

Mieti, mitä lisätarvikkeita tarvitset. Kyykkyhäkki sopii erinomaisesti käytettäväksi muuhunkin kuin kyykkäämiseen. Harkitse siis haluatko käyttää häkkiä myös muissa liikkeissä ja voit ostaa sen seuraksi esimerkiksi säädettävän vinopenkin.

Kyykkyhäkissä on painotelineiden lisäksi sivutuet. Näistä molemmat voidaan säätää usealle eri korkeudelle tehtävän harjoitteen vaatimusten mukaisesti.

Mikäli huomaat, että kyykkyhäkki on kuitenkin hieman liian suuri, niin tällöin parhaat korvaajat ovat kyykkytelineet.

Suosittelemme kiinnittämään kyykkyhäkin lattiaan kiinni, jos mahdollista. Tällöin häkistä tulee äärimmäisen tukeva, eikä se huoju suurienkaan painojen alla.

Tekniset tiedot:

• Max. painon kesto: 250kg
  • Leuanvetotangon max. painon kesto: 150kg
  • Mitat (LxSxK): 103 x 120 x 212 cm
  • Tuet säädettävissä korkeudelle: 53 - 178 cm
  • Paino: 48kg
Myyn koska ajattelin ostaa / tehdä hiukan jykevämmän häkin. Jos olet yli 200 kilon kyykkääjää / penkkaaja, ei tämä häkki sinulle sovellu. Tuon alle kun on treeniraudat, menee tämä oikein hyvin. Varsinkin jos pulttaat kunnolla lattiaan / lavaan kiinni.

Sijainti: Klaukkala
Hinta: 200 euroa
Yhteystiedot: Juho_honkanen[ät]Hotmail.com
Toimitus: Nouto / Kuljetus madollinen lähistölle lisämaksua vastaan

Myös tähän ketjuun voi kirjoitella ja esittää kysymyksiä. Jos asustat lähellä, tule katsomaan tarkemmin / pyydä tarkempia kuvia tms.

Onko tuo safetybar ja kettinki kaupan?

Räkkiä saa myös tulla katsomaankin jos haluaa ja tarkempia kuvia voi pyytää.

Onko tuo kettinkiviritys itse tehty, vai mistä saisi noita tankopidikkeitä?

Onko tuo kettinkiviritys itse tehty, vai mistä saisi noita tankopidikkeitä?

Suosittelen tutustumaan semmoiseen liikkeeseen kuin strenghtshop. Tavarat tulee saksasta, on hyviä tarjouksia eikä hinnat päätä huimaa. Sieltä itse olen nuo ketjut hommannut.

• Like
Reactions: MHK
Tämän saa sulkea. Teen päivitetyn myyntilistan, koska minulla on muutto edessä, joten joudunkin luopumaan oikeastaan kaikesta muusta kuin tästä räkistä :D

Komento takas. Räkki takaisin myyntiin. Räkki ei mahdu uuteen asuntoon joten tämä siis vielä kaupan! Tule ja nouda pois!

Hinta nyt 150€!

Edelleen myynnissä!

Häkki on osissa joten menee henkilöautoonkin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Huomenna räkki siirtyy paku kyydillä vantaan kivistöön klaukkalasta, joten jos joku haluaa ostaa, voin samalla kuskata uuteen osoitteeseen.

No nii. Räkki myynnissä edelleen / taas. Tänään saapuu itelleni uusi, joten tämä pois tieltä hintaan 100 euroa. Pelkästään nouto. Vantaan kivistö.

Pientä lisämaksua vastaan, mukaan hauistanko, lukot, suorataljatanko ja painotappi esim otevoimailua varten ja fat gripzit

Jos tää räkki ei oo menny kaupaks, ni saattais ehkä kiinnostaa jossain vaiheessa. Pitää selvittää ensin, onko tilaa tälle yms.
Onko tossa mahis turvaraudoille, ja tuleeko ne tossa mukana? Tanko tuskin tulee mukana? Leuanveto tangosta näkis mielellään kuvan.
En mee lupaan mitään, koska riippuu muistaki, ku musta. Tila mihin tää tulis, ei oo mun hallussa, ja tää olis kolmeen pekkaan sijotus, jos tehään kaverien kaa autotallisali (y).

Tässä joku video tuosta räkistä:

View: https://www.youtube.com/watch?v=pv3OQs80Z-I

Joo, ei tässä kiire ole itelläkään. Tuossa tuo parvekkeella on osissa, nii ei tilaa vie.

Näyttää varsin kompaktilta. Vaatiiko tän kasaaminen mitään ylimäärästä vaivaa, vai tuliko tossa kaikki mukana, mitä tarvii?
Sit jos tää nyt etenee ajatuksen tasolta, ni ainaki noi fatgripzit kelpaa myös, jos hinta on inhimillinen. Haluukko sen verran valistaa, et minkälaisen budjetin vaatii, et hommais viel ite tangon, ja vaikka 150kg verran levyjä?
Perus karhee tanko, ja levyt mahollisimman edullisesti. Mistä moiset?

Perus työkaluilla on helppo kasaa. Varsinkin jos on tilaa suht ok, niin helppo laittaa kasaan kun voi vähän runkoa pyöritellä kivasti.

Rauta maksaa yleensä sen 2€ / kg käytettynä, tai sillä hinnalla ite oon aina myyny ja on mennyt todella helposti, vaikka ulkomuoto ei olisi tyyliin eleiko. Tankoon suosittelen kyllä edes vähän panostamaan, ettei osta mitään kulunutta paskaa, ja ostamaan vaikka strenght shopista tuommosen halvan 130 euron tangon. Miulla on tuo ollu nyt 1,5 vuotta todella kovalla käytöllä ja sillä on vedelty maastakin 240 kiloa ja kyykyssä 190 kiloa ja oikein hyvin on pitänyt muotonsa ja kahennukset pysynyt hyvänä.

Eli jos sanon et jos 400-500e varaa rahaa, niin varmasti saa ihan hyvän kotisalin jo.

Tuli kyselyä tolppien maksimi pituudesta. Nuo pisimmät on noin 199cm. Kuitenkin ennemmin alle kuin yli tuon.

Ostakaa hyvä häkki! Mä tätä itelleni havittelin, mutta en taida saada kuljetusta onnistumaan. :cry:

Nakkasin hAnini kans spostii ku halutta ostaa sinulta häkki plus muuta prujuu...

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom