M: Kasa vaatteita pakkishintaan! TapOut, Puma, No Fear, BC, Jack&Jones ym! Halvalla!

Nyt lähtee halvalla vaatteita jotka ovat hyvässä kunnossa ja hyviä/tunnettuja merkkejä! Koot ovat suurimmaksi osaksi M. Myös S ja L kokoa löytyy!

Tuotteet sijaitsevat Kalajoella mutta noudon lisäksi postituskin käy ostajan maksaessa postikulut.

Huom. Suuremmissa tilauksissa alennusta. En lähetä alle 15 euron lähetyksiä.

Hinnat:

TapOut DarkSide paita. (Hinta uutena 40e..) 1 kpl = 18 euroa. Molemmat paidat = 33 euroa. Molemmat kooltaan M.

Pakkotoisto t-paita, koko M. Hintapyyntö 6 euroa.

No Fear lippis. One Size Fits All. Hintapyyntö 8 euroa.

Nike Hihaton paita. Koko S/M. Hintapyyntö 7 euroa.

Jack&Jones pitkähihainen valkoinen paita. Koko M, hintapyyntö 8 euroa.

Jack&Jones lyhythihainen musta paita. Koko S, Hintapyyntö 5 euroa.

Lohikäärme hihaton paita. Koko L, hintapyyntö 5 euroa.

Chute Boxe t-paita. Koko M, takana Venumin käärmelogo. Hintapyyntö 15 euroa.

Tapout verryttelytakki. Koko M, hintapyyntö 24 euroa.

BC Clothing "King" huppari. Koko S, hintapyyntö 15 euroa.

Puma t-paita, koko M. Hintapyyntö 7 euroa.

Verryttelytakki, koko S/M. Hintapyyntö 5 euroa.

Noudolla saa pientä alennusta, samoin yli 40e ostoilla. Postikuluista velotan sen 6 euroa vaikkakin ne maksaa mulle sen 8-10 euroa.

Saa laittaa YV, sähköpostia ripulimylly@oululainen.com tai soittaa (älä viestitä, ei ole saldoa vastata :D) 040 558 39 54

Kiitoksia vastauksista :) Laitan chute boxe paidan varaukseen, samoin tapoutin paidat!

Kaupunki
Oulu
EDIT: Nyt iiro silmä käteen.

Pahoittelen tapahtunutta.

meneekö toi pakkispaita 180/95 ?
Ite oon lähinnä S kokoa ja tuo hieman liian iso ku kokoa M mutta mä oonki 173cm/73kg laihaläski... Hmmh... Satutko asumaan missään Oulun lähellä? Lähen tuonne Ouluun päin Kalajoelta nyt kolmen aikaan ja voisin kyllä näytille tuoda :P

Kaupunki
Oulu
Ite oon lähinnä S kokoa ja tuo hieman liian iso ku kokoa M mutta mä oonki 173cm/73kg laihaläski... Hmmh... Satutko asumaan missään Oulun lähellä? Lähen tuonne Ouluun päin Kalajoelta nyt kolmen aikaan ja voisin kyllä näytille tuoda :P
Tuoppa mulle se paita jos tää toinen kaveri ei osta sitä. Voin vitosella poistaa sen sulta. Veikkaan että se on mulle passeli, mutta 90kg+ sällille MELKOSEN pinkeä! tekstaa 040-7575410 jos passaa ja PhaseTwo ei halua.

Toki :) Soitteletko mulle 040 558 39 54 (ei viestejä, en voi vastata ku ei oo saldoa.. :P)

TapOut verryttelytakki, Jack&Jones ym. paidat viety... Jäljellä noista löytyy BC huppari ja... Noh, tässä uutta kuvaa ja materiaalia:

Hinnasto:

Puma sisäpelikengät (UUDENVEROISET, KERRAN KÄYTETYT!) Koko 42½. Hintapyyntö 20 euroa.

Puman nappikset (UUDENVEROISET, Ei kertaakaan käytetyt!) Luotin kaverin arvioon kenkäkoossaan ja ostin lahjaks nämä... Ei menny jalkaan :D Kuittiakaan en tajunnu ottaa.. Alkuperäinen hinta 50 euroa joka näkyy tuolla pohjassa! Koko noin 42-43, Hintapyyntö 25 euroa.

MicMac Camo talvitakki, karvahupulla (voi irroittaa halutessaan). Kokona lukee M mutta sanoisin että L/XL. Hintapyyntö 25 euroa.

Pokeri Lippis. Lippa "katkennut", mutta ei pahasti. Ei edes huomaa ja juuri ja juuri tuntee. One size fits all, hintapyyntö 14 euroa. No Fear lippis myös one size fits all, hintapyyntö 8 euroa. Molemmat lippikset 20e hintaan.

Puma t-paita, aikalailla uusi. Koko M, hintapyyntö 7 euroa.

Suomijellona pilottitakki, koko S. Hinta oli uutena 60 euroa... Uudenveroisessa kunnossa, hieman liian pieni minulle. Hintapyyntö 25 euroa.

Umbro huppari, koko M. Hintapyyntö 8 euroa.

Nike hihaton urheilupaita. Koko M, hintapyyntö 7 euroa.

Chute Boxe t-paita, koko M. Kissa hieman raapinut pari peinehköä reikää ja hieman pesussa tummentunut. Tästä syystä siis mainioon 10 euron hintaan. Takana Venumin logo.

GTA (Grand Theft Auto) keräily t-paita. Koko M, hintapyyntö 30 euroa. Uudenveroinen.

En lähetä alle 15 euron lähetystä.. Noudolla saa jotain pientä aina mukaan ja silloin ei tarvi postimaksuja maksaa... :) Ja isommissa tilauksissa tulee bonusta ja hieman alennusta.