M: Kaikenlaista voimatreenikanpetta

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kaupunki
Oulu
Voi loirin lompsa että nyt lähtee halavalla hyvvää kampetta.

Eli Captains of Crush #1.5 ja #2

Hinta per tsaibale 25e, molemmat yhteensä 45e.

Sitten ois kahvakuulaa:

- 2x24kg 90e, yksittäin 50e
- 2x16kg 70e, yksittäin 30e

Sitten ois Markettipainoja:

~15kg tanko + lukot + painoja ehkä 70kg eestä hyvällä mäihällä. 30e koko basq.

040 7575 410
krimsonskorp at hotmail piste com

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eihän ne ole mitään vinyylipainoja? eihän? Jos on rauta tai kumitettuja levyjä niin minä ostan ne pois sinulta (siis tangon, lukot ja painot 30 egee) Olit muistaakseni Oulusta kuten minäkin.

Zone-sarja -42%
Mr Carcass: Möisitkö ite 30e tangon, lukot ja painot jotka EIVÄT olis vinyylipainoja? Ethän?

Ja oulusa sijaitsee.

Lukeeko tuolla että 16kg kuula kpl 30e / 2kpl 70e! Hieno tarjous :D

Mutta asiaan, irtooko koko setti kuulat + tanko 160e jos tulee hakemaan itse, ei tartte lähetellä?

Lukeeko tuolla että 16kg kuula kpl 30e / 2kpl 70e! Hieno tarjous :D
Ei se ole hullu joka pyytää. En millään myönnä että typotin taas itteni ojaan. Piti sanomani että 60e yhteensä, 35e kappale.
Mutta asiaan, irtooko koko setti kuulat + tanko 160e jos tulee hakemaan itse, ei tartte lähetellä?

Voishan ne irrotakki. Kattelen ton toisen kuulan hollille, ja koitan paikantaa kaikki levyt tohon tankoon. Ja lukot. Huh. Saas nähä löytyykö niitä. Kunhan bongaan ne jostain niin ilmoittelen, voi mennä viikonloppuun kun tanko on isännän varastossa.

Pistin mailia eräästä tuotteesta. :)

Coc #2 män.

Jäljellä siis CoC#1 ja pitkän hartaan pohdinnan jälkeen compact heavy painoliivi johon saa noin 30kg (muistaakseni 28,5kg) painoja messiin. Painot on "itse tehty" mutta silkkaa timanttia ja erinomaisesti ajaneet asiansa. Olematta kuitenkaan timanttia vaan jotain rautaa. Ei tuota vaan tule käytettyä. Voisin myydä koko satsin pois 100egelillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom