M:Honda cbr 954rr -02

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LazyJ
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Status
Viestiketju on suljettu.

LazyJ

VIP
Laitetaas hetkellisen mielihäiriön johteesta mopotin myyntiin.

* +150hp!!!:rock:
* vm.-02
* Ajettu n.52tkm , näillä ajaa huoltamalla helposti +90tkm!!
* Huollettu peli , viime kesänä uusittu ketjut+rattaat , jarrulevyt ja palat eteen
* Ei ole kaaduttu
* Orkkis kunnossa , paitsi etuloksu vaihdettu joskus hiilikuitu versioon.
* Hienossa kunnossa

Eli pyörä lähtee kokeeks myyntiin vaikka kevät aurinko kivasti jo lumia pois sulattaa. Itse ostin pyörän viime kesäkuussa , kun mälläsin entisen ja piti saada äkkiä uusi peli alle.
Pyörä löytyi tuosta muutaman kilometrin päästä ja tehot kun on tota luokkaa niin pitihän se saada :D. Ei kuitenkaan ihan mun makuun noin kyykkynä ja katteellisena , mut en viitsis alkaa tota raiskaamaan joten mielummin myyn pois.

Pyörä tällä hetkellä talvisäilössä mp-liikkeessä jossa syksyllä siihen vaihdettiin öljyt samalla kun veivät sen sinne.

Pyörän tuotu belgiasta joskus aika tuoreena mp-liikkeen toimesta ja itse tarkistin tiedot kun ostin pyörää , eikä pyörä ole kertaakaan ole ollut poissa liikenteestä!

Kumit hyvässä kunnossa , ei tarvi muutakuin ajoa taas tulevana kesänä.

hp. 5000e

Pyörä Jyväskylässä

puh. nolnelnol-7552691

jpk79(äääääät)live.com

Liitteet

• 31072011042.webp
    31072011042.webp
    209,9 KB · Katsottu: 537
  • 31072011041.webp
    31072011041.webp
    240,7 KB · Katsottu: 517
Myynti ilmoituksessa unohtui mainita että onhan mopossa myös ohjausiskari ja vaihdettuja osia etuloksun lisäksi :
* pienempi kilpiteline
* minivilkut eteen ja taakse

Ja vaikka pyörä talvisäilössä vielä niin tosiostajan ilmestyessä pyörä tietysti haetaan säilöstä pois.

Näillä näkymin mukaan saa vielä uuden takanakin ;)

Juuri katselin nettimoton vastaavat ja tää mun pyörä on suomen halvin sen mukaan. Pitäiskö nostaa hintaa vai miksei mene kaupaks? :D
Nettimotossa halvin 5900e!!
Uusi kumi haettu , eli siitä säästöä kans ostajalle.

Kannattais laittaa sinne nettimotoon myyntiin niin voisi helpommin mennä kaupaksi.

Daa.... Ihan syystä en oo vielä laittanu sinne. Kyllähän olen myynyt/ostanut nettimoto/auton kautta autoja sekä prätkiä että sivuston edut ja HAITAT tiedossa.
Eli en oo sinne laittanu vielä myyntiin, kun ei oo mikään kiire ja ei kiinnosta vastailla niihin typeriin vaihto ehdotuksiin. Siellä kun ei tunnu jengi osaavan lukea ;)
Prätkä myynnissä myös moottoripyora.orgissa....

Kyllähän olen myynyt/ostanut nettimoto/auton kautta autoja sekä prätkiä että sivuston edut ja HAITAT tiedossa.
Eli en oo sinne laittanu vielä myyntiin, kun ei oo mikään kiire ja ei kiinnosta vastailla niihin typeriin vaihto ehdotuksiin.
Mitä häh, etkö halua vaihtaa moottorikelkkaan? :D

Haluan!! Sit vaihdossa haluan myös nelikko sierran , 2.9litrasen s80 vulvan , postiauto subarun etc etc.... :hyvä:
Siinä muutama esimerkki joita siellä tarjottu vaihdossa viimeksi kun pistin ilmoitukseen maininnan : "EI VAIHTOA"

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom