MYYDÄÄN M: Hiukan vääntynyt levytanko (20kg, 50mm)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP Fux
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Myynnissä hiukan vääntynyt levytanko.

Itse olen niin vammaherkkä / perfektionisti salivehkeiden kanssa, että itse en tällä pysty tekemään kovia treenejä.

Kyseessä tämä tanko:

Merkit 81cm ja keskikarhennus löytyy siis.

Muuten on kyllä aivan kuin uusi, karhennukset esim aivan täydellisessä kunnossa. Montaa reeniä en tuolla kerennyt ottaa.

Sijainti: Helsinki, Pitäjänmäki
Hinta: 70€
Yhteystiedot: Juho_Honkanen ät hotmail . com

Paras on toki että pääsisit tankoa katsomaan ennen ostopäätöksen tekoa.

Jos käytössä vielä pienemmät painot, en usko että tuo vääntyminen ihan hirveästi menoa haittaa.

Saako kysyä miten sä sait sen vääntymään?

Saat kysyä.

Maastavetoja betonilattialla ja hiukan epätasaiset pudotukset sai sen vääntymään.

Sama tanko on myös kotona, tämä työpaikan salilla, enkä sitä ole saanut vääntymään vaikka ikää on kohta 5 vuotta. Ja sillä on otettu paljon kovempiakin romuja.

Jep. Siksi juuri kysyin että paskaa tuuria tarvitaan että saa vääntymään ellei käytä ns. Väärin.

Jep. Siksi juuri kysyin että paskaa tuuria tarvitaan että saa vääntymään ellei käytä ns. Väärin.

Joo kyllä noilla tangoilla on käyttöikä todella pitkä, jos niitä käyttää vaan oikein, eikä mm tee räkkivetoja tms niillä.

Hei @Mike tai joku muu mode. Onnistuuko tämän katjun siirto tuonne "muut" osioon? Näköjään olin epähuomiossani laittanut aivan väärään paikkaan :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom