M: Heraa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ChiPot
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
24.3.2013
Viestejä
2 337
Myynnissä herakonsentraatin ja isolaatin sekoitusta, joka saattaa sisältää myös vähän soijaproteiinia. Isolaattia on 50% jauheesta. Vatsani ei kunnolla kestä edes laktaasientsyymien kanssa tuon käyttämistä. Konsentraatin ostin siis vahingossa ja olen koettanut laimentaa sitä itselleni sopivaksi. Pakkosyönnillä olen sitä siis koettanu saada käytettyä. Jauhetta on lienee vähän vajaa 3kg. Ihmiselle kenellä ei ole laktoosi-intoleranssia tässä on mainio lisäproteiinin lähde aamupalalle.
Hinta : 15€.

- - - Updated - - -

IMAG0462.jpg
Kuva unohtui.

- - - Updated - - -

Kauhan saa kaupanpäälle :D

Unohtuihan jotain muutakin, nimittäin maili. chipot@suomi24.fi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomi24:n maili ei toimi tällä hetkellä. Prodet on Kuopiossa ja mikäli nouto ei onnistu lisätään postikulut 9,00€ hintaan. Ihan parilla eurolla ei kuitenkaan laadukasta heraa viiti lähettää.
 
Minkä makuista tuo tavara on? Voisin mahdollisesti tulla hakemaan 25 eurolla, Kuopiossa kun asun.
 
Minkä makuista tuo tavara on? Voisin mahdollisesti tulla hakemaan 25 eurolla, Kuopiossa kun asun.

Siinä on maustamantonta ja minttusuklaata. Mielestäni parempaa kuin minttusuklaa yksistään oli, koska en ole kovin suuri makean ystävä.

- - - Updated - - -

Jos haluut ostaa sen, laitahan mailia ja muutkin halukkaat voi sinne tarjoukset ja yhteystiedot laittaa. Kun kerran kilpailua tuli, sanotaan että puran ne vaikka huomenna, jos emme Kanaprässin kanssa saa kauppoja tehdyksi. Olettaen että suomi24 maili toimii taas. Suositaan paikallisia.
 
Kanaprässi laitoin mailia eilen myöhäisillasta. En netin pätkäsemisen vuoksi muistanut mobiilinetilläkään tarkastaa mailia aiemmin. Odottelen muutaman päivän ja mikäli susta ei kuulu sinä aikana siirryn seuraavaan ostajaan.
 
Laita punttipoju mailia. Velibulkin maksua ei ole vielä kuulunut ja se näyttää itsekin myyvän palstalla heraa eli saattaa koittaa hidastaa mun myyntiä vitkuttelemalla. Jos velibulkin rahat ei näy tilillä keskiviikko aamuun mennessä, eikä hän ilmoita postitusosoitetta, myyn herat sulle mielelläni.
 
Laita punttipoju mailia. Velibulkin maksua ei ole vielä kuulunut ja se näyttää itsekin myyvän palstalla heraa eli saattaa koittaa hidastaa mun myyntiä vitkuttelemalla. Jos velibulkin rahat ei näy tilillä keskiviikko aamuun mennessä, eikä hän ilmoita postitusosoitetta, myyn herat sulle mielelläni.

Mitä hyötyisin jostain vitkuttelusta?:face:
 
Rahoja ei vieläkään näy tilillä vaikka erään herran olisi tämä pitänyt ostaa eli herasanko edelleen kaupan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom