Elikkä myynissä olisi Body-Solidin erittäin laadukas kuntokeskus, johon kuuluu Smith-laite, taljalaite ja rintalihaslaite. Ei todellakaan mikään marketista ostettava rimpula! Lisäksi mukaan tulee V-kahva, joka on erinomainen mm. alataljassa, sekä leveä- että kapea vetorauta, ketju ja nilkkaan kiinnitettävä lenkki taljaa varten. Kaikki ohjekirjat tietenkin tallessa ja tulee mukaan.
Laitteet ovat 4 vuotta vanhat ja myyn lisääntyneen tilantarpeen vuoksi. Laitteet ovat täysin ehjät ja hyväkuntoiset, mutta käytönjälkiä tietenkin on.
Kuvia laitteista osoitteessa:
http://ptulensa.kuvat.fi/kuvat/BODY-SOLID POWERLINE KUNTOKESKUS/
Lisätietoja tuotteesta löytyy valmistajan sivuilta.
Vino-/tasapenkki jalkalaitteella ja hauislaudalla ei kuulu pakettiin, mutta ne voi hankkia joko itse (myyjä suomessa löytyy googlella) tai myyn ne lisähintaan 250e.
Hinta: 500e ilman penkkiä
750e koko paketti
Koko setin ovh n.1350e!
Lisäksi voin myydä painoja tarpeen mukaan:
4x1,25 = 15e
6x2,5kg = 40e
4x5kg = 50e
2x10kg = 40e
2x20kg = 80e
JÄRKEVIÄ tarjouksia otan vastaan. Lähettämään en laitteita ala, mutta Oulun seudulla voin toimittaa laitteet itse lisähinnasta. Muuten käy vain nouto. (mahtuu tavalliseen peräkärryyn kun vähän purkaa)
Kiinnostuneille lisätietoja:
s-posti: ptulensa(ät)paju(piste)oulu(piste)fi
puh: nolla 4 nolla 7721115
Laitteet ovat 4 vuotta vanhat ja myyn lisääntyneen tilantarpeen vuoksi. Laitteet ovat täysin ehjät ja hyväkuntoiset, mutta käytönjälkiä tietenkin on.
Kuvia laitteista osoitteessa:
http://ptulensa.kuvat.fi/kuvat/BODY-SOLID POWERLINE KUNTOKESKUS/
Lisätietoja tuotteesta löytyy valmistajan sivuilta.
Vino-/tasapenkki jalkalaitteella ja hauislaudalla ei kuulu pakettiin, mutta ne voi hankkia joko itse (myyjä suomessa löytyy googlella) tai myyn ne lisähintaan 250e.
Hinta: 500e ilman penkkiä
750e koko paketti
Koko setin ovh n.1350e!
Lisäksi voin myydä painoja tarpeen mukaan:
4x1,25 = 15e
6x2,5kg = 40e
4x5kg = 50e
2x10kg = 40e
2x20kg = 80e
JÄRKEVIÄ tarjouksia otan vastaan. Lähettämään en laitteita ala, mutta Oulun seudulla voin toimittaa laitteet itse lisähinnasta. Muuten käy vain nouto. (mahtuu tavalliseen peräkärryyn kun vähän purkaa)
Kiinnostuneille lisätietoja:
s-posti: ptulensa(ät)paju(piste)oulu(piste)fi
puh: nolla 4 nolla 7721115