M: Babyliss for Men EasyCut hiustenleikkuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slaizer
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Käytännössä uusi laite, kerran leikattu hiukset. Sattui heräteostoksena mukaan toissapäivänä, mutta mulla on perinteisen mallinen kotiparturi (ja tyttöystävä ajamassa), johon olen niin tykästynyt että myyn mielummin tämän. Tämä on kai tarkoitettu enemmän niille, jotka ajavat itse omat hiuksensa. Tämä hoitaa homman kyllä ihan hyvin.

Kuitti on, täysi takuu on. Alkuperäinen pahviboksi ja kaikki vermeet tulee myös mukaan (laite, trimmeri, suojapussi, kammat yms).
Youtubesta löytyy pätkä käytöstä: http://www.youtube.com/watch?v=9jzhCOcaXU4

Hobby Hallin sivuilta löytyy muutama kuva ja tarkempaa esittelytekstiä.

BaByliss Easy Cut E940XE on ainutlaatuisella tavalla suunniteltu hiustenleikkuukone lyhyiden hiusten leikkuuseen, ylläpitoon ja siistimiseen. Babylissin patentoiman pyöröterän ansiosta sitä voi liikuttaa missä suunnassa tahansa. Voit itse leikata hiuksesi tasaisesti koko pään alueelta. Säädettävässä leikkuukammassa on kolme eri pituusasetusta: 3, 6 ja 9,5 mm. Pulisonkien, korvien ja niskan viimeistelyn voi suorittaa paketin mukana tulevalla viimeistelytrimmerillä. Easy Cut E940XE on ladattava: 16 h lataus, 20 min ajo. Tarkkuustrimmeri toimii kahdella AA-paristolla. Mukana öljy, puhdistusharja ja säilytyslaukku. 3 vuoden takuu.

Hintaa kaupassa näyttäis olevan 59,90€, joten pistetään nyt vaikka 45€:llä. Nouto onnistuu Helsingistä.
Tiedustelut slaizeri@gmail.com

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom