M: Applejuttuja USA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MHK
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

MHK

Allapito
VIP
Tuli tuossa mieleen etta voisin vingutella nyt taalta kaliforniasta visan limiittia pienemmaksi tuomalla jotain rojua potentiaalisille ostajille. Applen paamaja on tuossa vieressa joten sielta voisi irrota stuffia, esim jotain ohjelmistoja tms. kahvimukeja. Joten jos jotain kiinnostaa niin laittakaa viestia, otan 10% palkkion (minimi 30e) + pk suomessa. Applen hinnastoa loytynee netista. Koon suhteen joku iPodi on maksimikokoa. Muunkin merkkiset artikkelit onnistuu melkein koko San Francisco Bay Arean alueella, jos ostaja googlettaa ostopaikan osoitteen ja hinnan valmiiksi. Pidatan kuitenkin oikeuden olla ostamatta juttuja jos silta tuntuu.

priva tai nonnonnoo@hotmail.com

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuka maksaa tullimaksut jos sulla tulee yli 430 euron arvosta tavaraa tuotavaksi? Vai peräsuolessako meinasit ne ipodit tuoda?

Mulla tuli jenkeistä mukana varmaan 2000 dollarin edestä tavaraa viimeksi ja 1000 kello ranteessa, ei tutkinut laukkua eikä peräsuolta minulta tai yhdeltäkään muultakaan matkustajalta.

Zone-sarja -42%
Mulla tuli jenkeistä mukana varmaan 2000 dollarin edestä tavaraa viimeksi ja 1000 kello ranteessa, ei tutkinut laukkua eikä peräsuolta minulta tai yhdeltäkään muultakaan matkustajalta.
Kyllä mä tiedän ettei ne kaikkea tutki, mutta se on laitonta toimintaa silti. Onhan tollanen julkinen salakuljetusoperaatio kuitenkin aika epäkorrektia.

Elasto nyt turhaan itkee tredissä. Mitään laitonta ei ole tapahtumassa, joten aika epäkorrektia moralisoida noin retardisti.

Latest posts

Back
Ylös Bottom