M: 5x 5e Smartum-Kulttuuriseteli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vegas
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vegas

Banned
Myynnissä siis 25 euron arvosta kulttuuriseteleitä, käyvät monella salilla myös.
Liput sijaitsevat vantaalla, itä-hakkilassa, josta voi myös noutaa.
postitus kun rahat näkyvät tilillä + kulut.

Hinta 20e + mahdolliset kulut

yhteyttä voi ottaa tässä tai training_vegas(ät)hotmail.com

tässä nopeammin yhteyttä.

viimeinen hinta nopeille kaupoille 18e + kulut tai nouto. Toimitus asattaa myös onnistua jos asut reitillä mitä tulee ajettua (ei mitään vakioreittiä siis ole :D)

ostakaa ostakaa :)

jep, eikä tämäkään :D hinta 18 euroa.
Ennemmin käytän ite jos ei nyt viikon sisällä mene myydyksi.

Hei mut oikeesti, vittu. Vituttaa nämä lounareiden myyjät. Meinaat et jotakin kiinnostaa 7 EUR - mahdolliset kulut säästö siitä hyvästä, että sinä pääset eroon seteleistäsi? Luulisin, että kulttuuripalveluja käyttäville ihmisille se on se ja sama maksaako ne liput euron tai kaks enemmän tai vähemmän. Jos oot nääntymässä nälkään niin ymmärrän tän threadin.

Jottei mee ohi aiheen niin tarjoan 11 EUR. Menen kattomaan vaikka Uotisen Kivat Piipussa.

joo tällä hetkel on rahaa semmoset 13 euroa ja pitäis viikon ruuat saada :) jos ei mee myydyks niin noilla sinnitellään siihen asti ja käytän ite nää ku saan rahatilanteen viikon päästä paremmaks.

joo tällä hetkel on rahaa semmoset 13 euroa ja pitäis viikon ruuat saada :) jos ei mee myydyks niin noilla sinnitellään siihen asti ja käytän ite nää ku saan rahatilanteen viikon päästä paremmaks.
osta salilta jotain energia patukoita prodea yms noilla. riippuu tietenkin salista huoliiko maksuksi noita pikkusaleilla käy ainakin maksuna

myyn ennemmin 18 eurolla ja ostan jotain juhannusruokaa :D

Kulttuuri- ja liikuntasetelit ovat henkilökohtaisia eikä niitä saa antaa edes omien perheenjäsenten käyttöön saati sitten myydä ulkopuolisille. Ostaja voi myös joutua vastuuseen käyttäessään toiselle henkilölle tarkoitettuja etuseteleitä.

Käytä setelit itse. Mene vaikka teatteriin nauttimaan 'hengenravintoa' :thumbs:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ostaja voi myös joutua vastuuseen käyttäessään toiselle henkilölle tarkoitettuja etuseteleitä.
:

Ehkä tuo "joutua vastuuseen" on vähän väärä sana tässä, ei ostajalle mitään sanktioita voida antaa laillisesti mistään suunnasta, myyjää voidaan toki torua jollain tasolla.

noita myydää huuto.netissä ja kaikkialla. Kukaan ei noita tarkista, koska menettäisivät asiakkaan siinä :) tulenkin käyttämään itse kuntosalimaksuun jos en saa myytyä.

noita myydää huuto.netissä ja kaikkialla. Kukaan ei noita tarkista, koska menettäisivät asiakkaan siinä :) tulenkin käyttämään itse kuntosalimaksuun jos en saa myytyä.

varmaa tietoa vaiko vain olettamus?
Miksi et noudattaisi tuota ohjeellista tekstiä ja käyttäisi itse?
Vaikka muut rikkovat ohjeellista tekstiä ei sinun niin tarvitse tehdä.

varmaa tietoa.
Myyn pois kun on rahapula :( Pitäisi viikko selvitä jotenkin vielä.
Jos en saa myydyksi niin käytän itse.

Latest posts

Back
Ylös Bottom