M: 2 kpl aitoa Crazea

Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
27.1.2016
Viestejä
4
Ikä
46
Kaupunki
Pori
Johonkin näköjään hävinnyt eilinen ilmoitukseni.
Eli 2 kappaletta avaamattomia Craze tehonlisääjiä.Ovat niitä vanhoja aitoja.Makuna molemmissa Berry lemonade.Päiväys molemmissa ensi kuuhun saakka.
50€kpl+mahdolliset postikulut.
Purkit ovat Porissa.
Yhteydenotot:Takovasara@gmail.com
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei vielä mennyt maksan pyytämäsi riemusta kiljuen, lähetin sulle yv..tä.
 
Halvalla meni, vittu kun ei ollut massia:(:(.
Miten oli noin kauan tuolla hinnalla myynnissä, ihmettelen sitä.
 
Halvalla meni, vittu kun ei ollut massia:(:(.
Miten oli noin kauan tuolla hinnalla myynnissä, ihmettelen sitä.
Moro, Maksoin 50€ kappaleelta elikäs yhteensä 100€.
Kuinka kalliita nämä ovat joskus olleet?
 
Moro, Maksoin 50€ kappaleelta elikäs yhteensä 100€.
Kuinka kalliita nämä ovat joskus olleet?
Halvalla meni, vittu kun ei ollut massia:(:(.
Miten oli noin kauan tuolla hinnalla myynnissä, ihmettelen sitä.

Terve toveri.
Jauhoja ei ole kuulunut ja kun panin kookkeliin tämän "herran " nimen niin varoitettiin netti huijarista.
Joten älä murehdi enään:D
 
No just, kaikenlaista kusipäätä sitä maa pällään kantaa:mad:
edit. Olikin jotenkin outoa että noita jollain vielä kaapissa olisi.
E-bayssa pyydettiin aikoinanaan 100 euroo/purkki.
 
Toveri yllä kysyi huijarin nimeä ja kun laiton nimen "esiin" se poistettiin heti, aivan loistavaa näin niitä huijari raukkoja pitää suojellakkin.
Taidan laittaa toisenkin satkun tämän huijarin tilille niin kaikilla on varmaan parempi mieli.
Vittu tätä "oikeusvaltioo"
 
Mitäköhän vittua sä täällä sössötät?Mä olen sulle ne purkit lähettänyt.Laitoin äsken s.postia tulemaan että kipität sinne saatanan postiis kyselemään paketista.
 
Mitäköhän vittua sä täällä sössötät?Mä olen sulle ne purkit lähettänyt.Laitoin äsken s.postia tulemaan että kipität sinne saatanan postiis kyselemään paketista.
Moro Soittelin äsken postiin, minun nimellä ei ole tullut mitään pakettia.
Muistatko päivämäärän jolloin laitoit paketin postiin.
 
Lähetystunnuksellahan noita paketteja voi seurata Postin nettisivuilta, löytyy jokaisesta pakettikortista.
 
Eiköhän tässä ole tapahtunut niin kutsuttu kusetus. Nimee esiin vaan uudelleen, jos ei paketteja kuulu. Ei mene niin moni retkuun kun saan nimen tietoon.

Sähköpostilla ei löytynyt yhtään mitään, joka kielii siitä myös että niitä tehtaillaan aina uusia, kun vanhan maine tahriintuu.

Tuo nyt ei satu oleen mikään pikku juttu, jos googlella löydät tietoa että on kusetettu. Betsaan sille, että et nää purkkejasi ikinä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oman elämän salapoliisit liikenteessä.No kun paketti saapuu/löytyy niin katsotaan ketä tässä on kusetettu.
 
Oman elämän salapoliisit liikenteessä.No kun paketti saapuu/löytyy niin katsotaan ketä tässä on kusetettu.

Morjes!
Vielä kerran ! Muistatko sen päivämäärän, kun toimitit paketin postiin. Mikä postikonttori on kysymyksessä ? Sen kun saan tietää, niin alan selvitteleen asiaa itse.
 
Lähetystunnuksellahan noita paketteja voi seurata Postin nettisivuilta, löytyy jokaisesta pakettikortista.

...jos lähetystunnus olisi tiedossa, niin ei olisikaan mitään ongelmaa! Lähettäjä on kuulemma hävittänyt kuitin, jossa tunnus olisi.
 
Muista laatia rikosilmoitus. Vaikka et ikinä mitään saisikaan takaisin päin, niin saapa herra yhden merkinnän lisää.

Katsellaan paljonko valuu vielä tyhjiä lupauksia. Niitä noilla huijareilla riittää.

+ äijä regannut pakkikselle sitä varten, että saanut laittaa tavaraa myyntiin.
 
Jos sattuu käymään niin ymmyrkäisesti ettei crazeja kuulu niin meikää kiinnostais mahottomasti tietää mihin tarkotukseen tämä saturainen meni
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom