Mä olen vapaa kahleista!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eilen koitti kauan kaivattu päivä - sai heittää kantositeen huitsin Nevadaan :hyper: Miten tätä käpälää olikaan ikävä, mahankin näkee pitkästä aikaa (mä jo luulin et sinne on kasvanut joku perkuleen pömppö kaikessa hiljaisuudessa ja piilossa, mut hih ei sentään - sama lituska ku ennenkin ;) ). Kipuja ei tunnu, tosi jämäkän oloinen, selvästi tiukempi kuin tuo vasen (oisko sekin pitänyt tiukata samallla, hih), liikkuu ällistyttävän hyvin, kuvittelin tämän olevan kankeampi :rock: Fyssarikin kehui olkapään liikkuvuutta jo tässä vaiheessa kuntoutusta (eli ennen sen alkua :D ). Sovittiin salilla fyssarin kanssa, et en ihmeemmin nostele itekseni tätä ennen torstaita, lähinnä annan yläkropan tottua kannattelemaan kättä itse taas. Toistaiseksi tuntuu hyvälle, lihaksetkaan ei liiemmin ole kutistuneet, pullistelevat ihan ookosti - nyt vaan liikeradat ja lihakset/tukirakenteet kuntoon ja mömmöt kohdilleen - kohti vanhaa tuttua kovaa treeniä :D On tää ihanaa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juuh ja sitten kun saisi Spitiumin ja pitkäjänteisyyden ahdettua kunnolla samaan lauseeseen niin hyvä olis :rolleyes: No ei vaan, pakkohan se on koittaa hillitä tätä leijonanluonnetta...vaikka haluankin kaiken ja mieluummin heti :hyper: Salamanakaan ei ois yhtään liian äkkiä ;) Mutta torstaina aamusta sitten vetvomaan, siinä käsittelyssä ja käskynjaossa tuskin tulee liiemmin löysäiltyä - ja hyvä niin :worship: Näkyillään :thumbs:

[mod]Poistettu tätä edeltävä miespuoleinen viesti mimmien puolelle. -Emmah[/mod]

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom