Läpsiminen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaksi kertaa kun olen joutunut tappeluun jossa on joutunut lyömään niin olen selvinnyt läpsäisemällä täysillä avokämmennellä leukaan/poskelle ja todlela hyvä niin. noitakin on jo aikaa 15 vuotta ainakin. Ihan tehokas tapa mutta toki jos henki uhattuna niin silloin ei läpsitä mutta tuossa koin että läpsäisemällä voi ensin yrittää ja se riitti.

Onhan näinkin idioottimaisessa lajissa omat tekniset pikkuhienoutensa parranmuotoilusta lähtien, mutta ilmeisesti massa se on mikä jyrää. Kunhan se ei ole kertynyt mahan seudulle, jolloin välissä oleva pöytä muodostuukin ongelmaksi ja pidempää kaveria ei enää yletykään läpsäisemään kunnolla :LOL:

Näyttää olevan aika paljon myös merkitystä millä osalla saa tehtyä tuon lyönnin, eka kaveri näytti vetävän ihan normi läpsyn ja toisella näytti osuvan kämmensyrjällä leukaan enemmänkin. Pari pätkää kun kattelin lisää niin aika paljon näytttää olevan lyöjillä eroa millä lyö ja miten lyö, näyttää siltä että on melko helppo "huijata".
En kyllä ymmärrä lajin iloa muutenkaan, toisaalta ei mun mielestä saunakilpailussakaan tai juomiskisoissakaan oo mitään järkeä.

Hauskaa toi on katsoa. Ihmiset tekee kaikkea tyhmää ja mikäs siinä. Vaparissa otetaan paljon isompia pommeja uran aikana vastaan ja vaikka on hanskat, niin ei se estä aivoja osumista kalloon.

Että tääkö on sitten fiksumpaa? Kummatkin lajit idioottimaisia, mutta tää läpsiminen on humoristista katsoa.

View: https://youtu.be/DomOX82DKO8

Viimeksi muokattu:
En nyt mikään lajin varsinainen fani ole, mutta kyllä tuota mieluummin katselen, kuin jotain light- /semi-contact hippastelua. Se, kuinka järkevää vapareiden ottaminen on ottelijoiden terveyden kannalta onkin sitten aivan eri asia.

Joku eddie hall mahtais olla kova tossa, käsissä ja koko ukossa paljon lihasmassaa ja lyö myös kovaa, ja tuskin ihan pikku osumasta tippuu. Jotkut muuten jännittää niskaa/epäkkäitä ennen iskua , ei pää retkahda ilmeisesti nii pahasti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom