Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Nätti heijastus.
Pitäis päästä heittään kaupunkikierros itsekin ja kuvailla taas vaihteeksi.
Temp Human sanoi:Itse olen etsinyt hyvää kuvaa Helsingistä josta voisi teettää vaikka taulun seinälle. Kaikkihan tietää nämä New York ja Paris silhuettikuvat, mutta olis siistiä jos sellaisen saisi Helsingistä. Kaikkein paras olisi sellainen kolmen kuvan sarja.
ak8400 sanoi:Mielestäni kuvassa on leikattu poikki liian keskeltä, ei mun makuun. Samoin tässä ilmeisesti on käytetty pitkää valoitusaikaa peilisen veden aikaansaamiseksi? Tämä on mielestäni ihan ok vedelle, mutta taivas menee vähän tylsäksi. Onhan tämäkin ihan kiva, mutta itse pitäisin enemmän kontrastirikkaista pilvistä. Värit kuvassa ovat :5:
Itse leikkaisin kuvasta hieman alhaalta pois ja laittaisin enemmän tilaa valkoisen talon yläpuolelle ylhäällä ja sitten seinälle isona printtinä.
Helsingissä on monta upeaa paikkaa kun alkaa oikein miettimään.. esim. Paavalin kirkko yövalaistuksessa on ihq!Mike sanoi:Pitäisi vain mennä heittämään rundi jossain välissä.