SUPERCARB 1kg -40%

Luminen Katajanokka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja grumby
  • Aloitettu Aloitettu
Viimeaikojen kuvauksien satoa sikäli kun on kerennyt kameran kanssa heilumaan.:(
Kuvalle on tehty jälkikäsittelynä pienennys, tasokorjaus ja kevyt terävöitys.
Kaikki kommentit tervetulleita.

talvi_10.jpg

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mike sanoi:
Nätti heijastus.
Pitäis päästä heittään kaupunkikierros itsekin ja kuvailla taas vaihteeksi.

Itse olen etsinyt hyvää kuvaa Helsingistä josta voisi teettää vaikka taulun seinälle. Kaikkihan tietää nämä New York ja Paris silhuettikuvat, mutta olis siistiä jos sellaisen saisi Helsingistä. Kaikkein paras olisi sellainen kolmen kuvan sarja.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä olen tekemässä pientä projektia. Näin Kampissa sijaitsevan Wanda sisustusliikkeen (http://www.wanda.fi) ikkunassa mustan valokuvakehyksen. Siinä oli paikka viidelle kymppikoon kuvalle pystysuunnassa. Ajattelin ostaa niitä kolme ja tehdä 15 kuvan setin Helsingistä mustavalkoisena. Pitäisi vain mennä heittämään rundi jossain välissä.

Ottaisit ihmeessä hieman isompana ja erilliskehyksiin...:)
Menee muuten sun taidot hukkaan...:(
Tuo Helsinki vaikuttaisi siistiltä paikalta kierrellä kameran kanssa nyt kun siellä on pari kertaa käynyt...

Mielestäni kuvassa on leikattu poikki liian keskeltä, ei mun makuun. Samoin tässä ilmeisesti on käytetty pitkää valoitusaikaa peilisen veden aikaansaamiseksi? Tämä on mielestäni ihan ok vedelle, mutta taivas menee vähän tylsäksi. Onhan tämäkin ihan kiva, mutta itse pitäisin enemmän kontrastirikkaista pilvistä. Värit kuvassa ovat :5:
Itse leikkaisin kuvasta hieman alhaalta pois ja laittaisin enemmän tilaa valkoisen talon yläpuolelle ylhäällä ja sitten seinälle isona printtinä.

Heitetääs tähän samaan trediin, että missä päin stadia tykkäätte eniten kuvailla? Eli mitkä on parhaita mestoja noin kuvauksellisesti?

Temp Human sanoi:
Itse olen etsinyt hyvää kuvaa Helsingistä josta voisi teettää vaikka taulun seinälle. Kaikkihan tietää nämä New York ja Paris silhuettikuvat, mutta olis siistiä jos sellaisen saisi Helsingistä. Kaikkein paras olisi sellainen kolmen kuvan sarja.

Helsinkiin pitäisi saada muutama korkea talo lisää piristämään keskustan silhuettia. Nyt se on aika tasainen paria piikkiä lukuunottamatta. Sanomatalokin olisi saanut olla ~200 metrinen minusta..

ak8400 sanoi:
Mielestäni kuvassa on leikattu poikki liian keskeltä, ei mun makuun. Samoin tässä ilmeisesti on käytetty pitkää valoitusaikaa peilisen veden aikaansaamiseksi? Tämä on mielestäni ihan ok vedelle, mutta taivas menee vähän tylsäksi. Onhan tämäkin ihan kiva, mutta itse pitäisin enemmän kontrastirikkaista pilvistä. Värit kuvassa ovat :5:
Itse leikkaisin kuvasta hieman alhaalta pois ja laittaisin enemmän tilaa valkoisen talon yläpuolelle ylhäällä ja sitten seinälle isona printtinä.

Kiitokset asiallisista kommenteista. :thumbs:

Mike sanoi:
Pitäisi vain mennä heittämään rundi jossain välissä.
Helsingissä on monta upeaa paikkaa kun alkaa oikein miettimään.. esim. Paavalin kirkko yövalaistuksessa on ihq!

Back
Ylös Bottom