Lukkopainiseuraa Tampereen nääshallille!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

Etsin lukkopainiseuraa treenaamaan Tampereen nääshalliin. Itselläni on kokemusta kohta 2,5vuotta lukkopainista ja bjj:stä. Sparrauskaverin taitovaatimustoive olisi, että olisit käynyt sw/bjj alkeiskurssin tai Judon alkeiskurssin mielellään ja useamman vuoden painimistausta on vain plussaa! Laittakaa mailia moniosaajanikke@gmail.com postiini kaikki, joilla on mielenkiintoa ruveta käymään kanssani painimassa nääshallissa.

Omasta puolesta tähän viestiketjuun saa myös muutkin ilmoittaa lukkiskaverin hausta.

Tampereen Jujutsukoululla on tullut käytyä ja siellä käyn jatkossakin silloin tällöin. Ajat ei aina sovi aikatauluuni Tampereen Jujutsukoululla. Välillä käyn Valkeakosken Heraclesilla painimassa. Viestiketjun tarkoitus on saada painiseuraa myös silloinkin, kun en pääse ohjattuihin harkkoihin painimaan, niin sanotulla "höntsyporukalla" jossa on kehittyminen ilman loukkaantumisia ja hyvä mieli pääasia. Varsinkin lauantai/sunnuntai aikoja ajatellen.

Seuraavan kerran, kun pääsee taas treenaileen Jujutsukoululla, niin kysyn jos jotakuta kiinnostaisi treenailla myös vapaa-ajalla nääshallissa. Tosin myös muutkin ovat tervetulleita treenailemaan kanssani seurasta riippumatta. Tietysti jos sattuu vähän kauampaakin piipahtamaan Tampereen suunnilla, joku, niin sähköpostiini voi vinkata tietysti mahd. treenikertaa silmällä pitäen.

Tälle viikolle 3bjj harkat Tampereen Jujutsukoululla jo vaikkei ole edes perjantai.. Brasilian Jujutsu harkkoihin vaan olen päässyt tällä viikolla. Onhan pukupainikin ihan kivaa, mutta Lukkopainia pääsee sen verran harvoin harjoittelemaan.. Oon seuraillut muidenkin seurojen sivuja, niin harvalla seuralla on edes kolmet ohjatut harkat lukkopainia viikossa. Shooto & ADCC Finland Rohkeasti vaan maililla painiväki! Esim sweeppejä on hyvä harjoitella välillä. Sparratessa ei pääse niitä tekniikoita harjoittelemaan, jos toinen on selvästi nopeampi yms ohjatuissa harkoissa. Jottei epäselvyyksiä tulisi voin vielä painottaa, että jos aina menisi viikot kuin strömsössä, ettei tulisi flunssaa tai muuta ikävää/ tai muita esteitä, niin kyllä niitä ohjattuja harkkoja tulisi 5-8 viikossa ja siihen päälle 2-3 kertaa omalla porukalla päälle.

"Ootkohan sä se sama jannu joka on jo aiemmin kysellyt "painiseuraa" nääshallille....? "
"Tuli kans flashbackit vanhalta NHB foorumilta. "Painisin." "

En ole aiemmin kysellyt painiseuraa netin kautta. Olen liittynyt pakkotoistolle 13.4.2014. Joskus olen saattanut Tampereen Jujutsukoululla kysyä painiseuraa ohimennen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom