Lost Season 4 (spoilers, jenkkien tahti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja könde
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Here we go again! Torstaina alkaa jenkeissä 4. tuotankokausi Lostista ja 16 jaksoa olisi tulossa tähän kauteen. Tosin 8 jaksoa on ilmeisesti vasta saatu valmiiksi tämän käsikirjoittajien lakon takia.

Vieläkö ihmiset kiinnostuu Lostista vai oonko mä ainut joka on innoissaan? :jahas:

Kyllä vaan tätä odotetaan ja kovasti!

Todellakin! Vihdoinkin pitkän tauon jälkeen pääsee taas tämänkin pariin. Pitänee tsekata pari viimeistä jaksoa muistutukseksi...

Mä olen odottanut Lostin alkua niin kiivaasti, että jouduin tänä aamuna käymään kusella käsinseisonnassa!

Onko muuten alkuun tulossa jotain kertausta tai pitempää pilottijaksoa?

Aijai, tätä on odotettu. Kolmoskaudessa oli yritystä, joten odotukset ovat korkealla. Muutama viime kauden jakso tuli katsottua Neloselta ikään kuin kertauksena, että missäs sitä oikein oltiinkaan menossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarkennan, että se lähetetään USA:ssa 31.1. Meidän aikaa se on varmaan toi perus aamuyö. Rellu siinä about viiden aikoihin valmis.

Hmmh, millohan tulee.... Köh... Vois mennä syömään :D

Aivan... Sama kai se on vain tunnustaa että waretan sen heti kun voin :F

Odotellessa kannattaa katella noi Lost Mobisodesit. Luvassa ainakin yksi ylläri joka pudottaa leuan lattiaan!
Liittyykö ne mitenkään kyseisen sarjan juoneen?

Nyt on eka jakso katottu. Vähän olin pihalla ku ei muista yhtää mitää kolmoskauden lopussa tapahtui. Kai tästä ihan mielenkiintonen tulee taas!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom