Ihmettelijä
Banned
- Ikä
- 44
Tykkäättekö? Mun mielestä aika hyvä biisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Powerhousu sanoi::itku: Teillä on ongelmia. Ootteko harkinnu lääkäriin menemistä? Ei sellasta määkimistä jaksa kukaan. Äijällä on kauhea ääni, ja koko biisi on muutenkin perseestä. Itseasiassa en oo kuullu kyseiseltä "taiteilijalta" yhtäkään edes kuunneltavaa biisiä.
Juu, jonkun mielestä se on niin paskaa, että se on jo hyvää. Mun mielestä se taas on... ööh, lukekaa sigusta.Mik99 sanoi:Makuasioita! :wall:
Powerhousu sanoi:Juu, jonkun mielestä se on niin paskaa, että se on jo hyvää. Mun mielestä se taas on... ööh, lukekaa sigusta.
Mikäs sua nyppii? Aloituspostissa kysyttiin ihan selvästi, että "Tykkäättekö?" Ja minä vastasin että en tykkää, ja kerroin vielä miksi en. Ihme napinaa.Joze86 sanoi:Tuskin sinun mielipiteesi paljon muita täällä kiinnostaa, että turha sitä on tulla mesoamaan ja heittämään lisää löylyä kiukaalle. Musiikki asiat ovat katsos makuasioita joista ei hirevänä voi väitellä :arvi:
Powerhousu sanoi::itku: Teillä on ongelmia. Ootteko harkinnu lääkäriin menemistä? Ei sellasta määkimistä jaksa kukaan. Äijällä on kauhea ääni, ja koko biisi on muutenkin perseestä. Itseasiassa en oo kuullu kyseiseltä "taiteilijalta" yhtäkään edes kuunneltavaa biisiä.
Jos toi on sun mielestä provoamista, niin hieno homma. Toi on muuten yksi niistä harvoista artisteista joita voin sanoa suorastaan vihaavani erittäin syvästi. Moni ei siihen pysty. <--- Tossa oli jo yritystä.Joze86 sanoi:Tarkoitin lähinnä tämmöistä provoamista.