Lord Est. - Hellä ori

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo vanha jo, mutta edelleen sytyttää...
Just pari viikkoa sitten soi baarissa ja kyllä siinä lantio sai kyytiä ;)

Tytöt tarvii Hellän orin.
Ne ei tyydy pelkkään koniin.
Ne haluu päästä täyttä ravii.
Tulla kovaa tai jättää väliin.
;)

:itku: Teillä on ongelmia. Ootteko harkinnu lääkäriin menemistä? Ei sellasta määkimistä jaksa kukaan. Äijällä on kauhea ääni, ja koko biisi on muutenkin perseestä. Itseasiassa en oo kuullu kyseiseltä "taiteilijalta" yhtäkään edes kuunneltavaa biisiä.

Ok biisi mutta vanha kuin Metusalem.

Hellä ori toimii ja koko Lord Est toimii!! Tekisivät vaan nyt hemmetti keikkaa Tampereella, kun mä täällä oottelen! Tuliskohan ne mun tupareihin soittaa, jos nätisti kysyisin :rolleyes: Kaljapalkalla vaikka :kippis1:

Powerhousu sanoi:
:itku: Teillä on ongelmia. Ootteko harkinnu lääkäriin menemistä? Ei sellasta määkimistä jaksa kukaan. Äijällä on kauhea ääni, ja koko biisi on muutenkin perseestä. Itseasiassa en oo kuullu kyseiseltä "taiteilijalta" yhtäkään edes kuunneltavaa biisiä.

Makuasioita! :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Powerhousu sanoi:
Juu, jonkun mielestä se on niin paskaa, että se on jo hyvää. Mun mielestä se taas on... ööh, lukekaa sigusta.

Tuskin sinun mielipiteesi paljon muita täällä kiinnostaa, että turha sitä on tulla mesoamaan ja heittämään lisää löylyä kiukaalle. Musiikki asiat ovat katsos makuasioita joista ei hirevänä voi väitellä :arvi:

Niin se Lord Estin "ääni" johtuu siitä miehen musiikin on tarkoitus olla suomenkielistä reggaeta. Onnistuuko se siinä vai ei niin siitä voi olla montaa mieltä, mutta omaperäinen soundi sillä ainakin on ja ihan hauskoja kipaleita.

Joze86 sanoi:
Tuskin sinun mielipiteesi paljon muita täällä kiinnostaa, että turha sitä on tulla mesoamaan ja heittämään lisää löylyä kiukaalle. Musiikki asiat ovat katsos makuasioita joista ei hirevänä voi väitellä :arvi:
Mikäs sua nyppii? Aloituspostissa kysyttiin ihan selvästi, että "Tykkäättekö?" Ja minä vastasin että en tykkää, ja kerroin vielä miksi en. Ihme napinaa.

Powerhousu sanoi:

Tarkoitin lähinnä tämmöistä provoamista. Ja ilmaisinkin sen jotenkin sanoilla ''turhaa heittää lisää vettä kiukaalle'' ::whip:

Joze86 sanoi:
Tarkoitin lähinnä tämmöistä provoamista.
Jos toi on sun mielestä provoamista, niin hieno homma. Toi on muuten yksi niistä harvoista artisteista joita voin sanoa suorastaan vihaavani erittäin syvästi. Moni ei siihen pysty. <--- Tossa oli jo yritystä.

Joo, siis esim. Günther ja Matti Nykänen on niin paskaa, että ne on jo hyviä. Tuo Lord Est ei ole vielä semmosta paskaa, että se olis hyvää. Se on vaan paskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom