Loma. Vinkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SissiBF
  • Aloitettu Aloitettu
Eli siis, farkut on hieman tiukat ja nyt on vielä loma edessä. Ei muuta treeni mahdollisuutta kuin juokseminen ja hotellissa harjoiteltavat liikkeet. Miten kannattaisi syödä ( siis tottakai ei roskaruokaa) Ja mitä tulisi juoda? Jos mahdollista, laihtuakin voisi, sillä Kreikassa on kuuma, ja helteellä ei edes tule nälkä.

Onko minulla edes mahdollisuuksia? Jos jollakin on joku kiva lomaruokavalio (itse parhaaksi koettu tms) niin voisitko jakaa sen minun kanssani?

Ja kaikki vinkit ovat tervetulleita!

Mä kyllä sanoisin, että nauti ja lomaile sydämes kyllyydestä ja syö sellaista mitä tekee mieli. Ja urheile jos siltä tuntuu, hyvät pitkät kävelylenkithän on oivia liikuntamuotoja reissussa, näkee paikkoja ja samalla tulee ulkoiltua ja liikuttua.

Jos suht fiksusti haluaa syödä, niin valitsee kevyitä salaatteja tai sitten hyvästä lihasta tehtyjä pihvejä ja runsaasti kasviksia. Ja juomaksi runsaasti raikasta vettä.

Kyllä sitä ehtii sen lomankin jälkeen hoikistella jos on tarvetta.

Täysin samaa mieltä Vilmiksen kanssa - lomat ja varsinkin ulkomaansellaiset ovat (ainakin useimmille meistä) harvinaista herkkua, joten niitä on mielestäni turhaa pilata syömisten kanssa nipottamisella ja niukkailulla. Ei tietenkään tarkoita sitä, että pitäisi latoa naamariinsa about kaikki vastaantulevat herkut :D ... mutta nauttisin kyllä niistäkin kohtuudella, ja dieettaisin sitten koto-Suomessa loman jälkeen, jos tarvetta.

Ja lomallahan tulee tosiaan yleensä käveltyä paljon, ja aika monissa hotelleissa lienee punttisali, jossa voi piipahtaa muutaman kerran viikossa vaikka het'aamusella, jää koko päivä muille aktiviteeteille. :)

Mihin päin Kreikkaa olet menossa? *kade*

Juu elä ystävä rakas pilaa lomaasi turhalla stressaamisella ruuasta ja treeneistä. Yhtä#Hauista lukeutuu myös Kreikan rakastajiin ja itku tulee kun on niiiiin ikävä Kreetalle. :itku: Siellä on iiihhhaanaaa!!! :kippis1:

Nauti ihmeessä Kreikan ruokakulttuurista, aidosta kreikkalaisesta salaatista, moussakasta, grilliherkuista, rakista, ouzosta ja pikku suolaisista. Ui meressä ja vuokraa fillari, retkeile maaseudulle, kävele rannoilla, shoppaile, ota aurinkoa ja bailaa!!! :hyper:

Tultuasi takaisin oot taas kun uusi ihminen! Mutta millainen lomasi oisikaan jos pitäisi kuumeisesti miettiä päivän kulutus- ja kalorisaldoa....?Mieti;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom