Lol, Imo...wtf?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllahan nama pitaisi kai tietaa:nolo: Mutta mita helvettia nama lyheteet jota tungetaan joka puolelle meinaavat?:curs:

Kamppailulajit-osio? No toisaalta, lyhenteiden kanssahan sinä tässä kamppailet...

Emmä tiiä kuuluuko tää tänne, mut...

LOL = Laughing out loud
IMO = In my opinion
WTF = What the fuck?

rotflmao npnt! asl?

rolling on the floor laughing my arse off, no picture no talk, age sex location

Jasse Junkkari sanoi:
Kyllahan nama pitaisi kai tietaa:nolo: Mutta mita helvettia nama lyheteet jota tungetaan joka puolelle meinaavat?:curs:

ne ovat minun mielestä vain ärsyttäviä lyhenteitä englannikielisistä sanoista, jotka raiskaavat äidinkieltämme.
Miksei voi samoja laittaa SUOMEKSI? onko se niin siistiä olla jotain mitä ei oo?:whip: :curs:

Vähä sama ku Hesalaisten slangi...hohhoijjaa, Suomalaiset ei osaa enää puhua omaa kieltään:evil:

ps.ei mitään hesalaisia vastaan, mutta tollasta slangia vastaan on. Murteet on asia erikseen.

hesa? ps.? puhu suomea niin ymmärtää muutkin:lol2: :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hunter killer sanoi:
ne ovat minun mielestä vain ärsyttäviä lyhenteitä englannikielisistä sanoista, jotka raiskaavat äidinkieltämme.
Miksei voi samoja laittaa SUOMEKSI? onko se niin siistiä olla jotain mitä ei oo?:whip: :curs:

Vähä sama ku Hesalaisten slangi...hohhoijjaa, Suomalaiset ei osaa enää puhua omaa kieltään:evil:

ps.ei mitään hesalaisia vastaan, mutta tollasta slangia vastaan on. Murteet on asia erikseen.

RLS :hyper:

(=relaa nyt saatana)

lurppa sanoi:
hesa? ps.? puhu suomea niin ymmärtää muutkin:lol2: :david:

Niimpä niin, joku 17-v penkki ja hauis JarmoKalevi vittuilee mulle nimimerkin takaa, voi byhyy sentään. Menen äidin luo itkemään.:itku: :itku:

hunter killer sanoi:

Eikä kirjottaa :evil:

Eggman sanoi:
Eikä kirjottaa :evil:

Minä voin opetella vaikka huomenna kirjoittamaan, mutta mitä me tuolle sun naamalle tehdään?
BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
No ei vaan vitsillähän minä:thumbs:

No johan on taas IMO hyvää päivää threadi kyhäilty.. vielä kamppailu osiolle. laitetaan viel perään et LOL ja wtf jne :evil:
Lisää :david: juttuja

Hmmm, netistähän noi kaikki lyhenteet löytyy. Eikä tämä ole varsinaisesti ninjaos. aihe, joten -----> lock!

PS. Tärkeintä on osata steissimava!

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom