Lock On: Modern air combat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakuel
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
No niinpä tietysti...
Entä pelaileeko kukaan täällä IL 2 - Sturmovik:ia? Siinä on toinen hyvä simulaatio jossa lennellään vanhoilla koneilla.. Jos kiinnostaa ees tämän enempää, käyppä täällä

EDIT : Joo nää UBISOFT:in pelit rokkaa! Tässä uudessa Silent Hunter III on tunnelmaa! Jos ootte pelaillu aikasempia SH niin tässä ois mahtava jatko-osa! Lisää sitten sen pelin sivuilta:
Silent Hunter III

Joo ja Flight Simulator 2004 on myös hyvä.. Kehtaa pistää enää mitään, tunnu porukkaa kiinnostavan. :D

Itsellä ei tuoretta kokemusta lentosimuista (Fleet defender 94')
Mutta räiskintäpeli-klaanistani (:nolo: ) moni pelailee juuri tuota lomac:ia ja kehuvat varsin hyväksi :thumbs:

Hep! Lentosimuja on tullut pelattua pikkunassikasta lähtien. Tällä hetkellä koneella asennettuna FS2004, Falcon 4 SP4.2, IL2 FB + AEP + Pacific Fighters jne. Tuota IL2-komboa parempaa saa hakea, on aivan mahtava peli varsinkin muiden ihmisten kanssa pelattuna. :)

Lomac (slo-mac) on jäänyt toistaiseksi kauppojen hyllylle, mun koneella ei mitään jakoa pyörittää sitä. Kumma juttu että XP2400 ja Radeon 9700 tukehtuu täysin.

Lenstosimuja ei kyllä tule pelailtua. Mutta Silent Hunter III voisi vaikka hankkia.

Pieneneä odotin tota silenthunter 1 innoissani, mutta porukat eivät sitä ikinä suostuneet ostamaan... :(

xjussix sanoi:
Hep! Lentosimuja on tullut pelattua pikkunassikasta lähtien. Tällä hetkellä koneella asennettuna FS2004, Falcon 4 SP4.2, IL2 FB + AEP + Pacific Fighters jne. Tuota IL2-komboa parempaa saa hakea, on aivan mahtava peli varsinkin muiden ihmisten kanssa pelattuna. :)

Lomac (slo-mac) on jäänyt toistaiseksi kauppojen hyllylle, mun koneella ei mitään jakoa pyörittää sitä. Kumma juttu että XP2400 ja Radeon 9700 tukehtuu täysin.

Hyvä hyvä. sanos Atrian mummo. :D Ei vaineskaa,
mukava että muutki pelailee tällasia.

Mutta nyt kummastuttaa, itellä on 1600Mhz (megahertsi jos nyt oikein merkittiin) ja näytönohjain on Geforce 2 ja pelittää kummankin hyvin..
Aivan pientä tökkimistä ilmenee, kun 2 - 5 konetta lentää sivulla ja ammuskelee vihuja..
Ai niin, mitä tarkotit tällä slo - mac:illa?

Joo saahan sen pyörimään suht hyvin, mutta suhteettoman paljon joutuu karsimaan detaljeista. Pacific Fighters pyörii hyvin mun koneella, mutta Lomacin demo pysähtelee ihan miten sattuu. No joo, Falcon 4 on muutenkin parempi moderni lentosimu minun tarpeisiini.. :)

Vieläköhän tota Falcon 4:sta saa jostain alelaarista ostettua, kaduttaa kun ei sitä tullut aikoinaan hankittua. :itku:

Oliko tosta Falconista muuten tulossa joku jatko-osan tapainen peli jossain vaiheessa, vai oliko se vaan joku Pelit lehden aprillipila?

Silent Hunter 2 oli ihan ok peli, mutta pari vuotta aikaansa jäljessä oleva grafiikka söi vähän tunnelmaa. Destroyer commanderia odottelin vesi kielellä, mutta se olikin sitten suuren luokan pettymys, tämän takia ei ole Silent Hunter 3:sen odotukset kovinkaan korkealla.

Aika hankala sitä on enää löytää mutta kannattaa huuto.netistä ja vastaavista koittaa sitä mestästää. Se on myöskin jossakin kokoelmapaketissa (tosin pelkästään elektronisella manuskalla). Muistaakseni olen Kodin Ykkösessä nähnyt niitä joskus myöskin..
Jatko-osan vaiheet vaatisi oman romaanin mutta tällä hetkellä kannattanee seurata tällaista sivua: http://www.fighterops.com/

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Harmi :( , nimittäin on mun mielestä paras simulaattori mitä
oon tähän asti pelaillu, mutta valitettavan paljon kaikenlaisia
bugeja siellä kumminkin esiintyy..
Mutta jos uuden koneen saat niin tää on pakko-ostos! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom