Live8 tänä viikonloppuna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

protsku

Banned
Laittakaas hei asiasta jotain tietävät infoa että milloin se Live8 tulee, mitä bändejä, esitysajat? Tän pitäis olla jatkoa 80-luvun Live Aid -tapahtumalle ja jotenkin ymmärsin että se tärähtää eetteriin tällä viikolla! :rock:

Ei hemmetti, Pink Floyd esiintyy alkuperäiskokoonpanossaan Lontoossa? Ja U2 soittaa siellä myös! Mahtavaa:

Hyde Park, London

Concert Times

1400-1930 BST
(1300-2030 GMT)

* Getting to Hyde Park
* What to take with you
* what will the weather be like?

* Annie Lennox
* Bob Geldof
* Coldplay
* Dido
* Elton John
* Joss Stone
* Keane
* Killers, The
* Madonna
* Mariah Carey
* Ms. Dynamite
* Paul McCartney
* Pink Floyd
* Razorlight
* REM
* Robbie Williams
* Scissor Sisters
* Snoop Dogg
* Snow Patrol
* Stereophonics
* Sting
* Travis
* U2
* UB40
* Velvet Revolver

protsku sanoi:
Ei hemmetti, Pink Floyd esiintyy alkuperäiskokoonpanossaan Lontoossa? Ja U2 soittaa siellä myös! Mahtavaa:

Joo kuulin ton kanssa radiosta tossa viikko takaperin. Voi hyvänen aika :rock: Olin kuolla innostuksesta..

Sattukohan kenellekkään silmään, mihin aikaan mahtais Pink Floyd soittaa? Vai onko se vaan pakko kuunnella koko konsertti läpi.. :)

Tuo on sellainen häpeningi, että toisenlaisessa elämäntilanteessa seurailisin konserttia paikan päällä. Mutta jäi väliin tällä kertaa.

Mahdollisesti tulevaa lontoon settilistaa kävivät ylexillä aamulla läpi. Konsertin pitäisi alkaa Paul McCartneyn ja U2:n vetämällä sgt peppers lonely hearts club bandillä. Muitakin duettoja luvassa :rock:

Heti kun PF oli ilmoittanut tulevansa paikalle alkuperäisessä kokoonpanossa, olin jo hankkimassa Lontoon keikalle lippuja, mutta lippujen ostossa oli joku outo tekstiviestisysteemi, eli sinne ei ilmeisesti myyty "varmoja" lippuja etukäteen lainkaan. Tai sitten satuin vaan käymään väärillä sivuistoilla etsiskelemässä lippuja. No näkeehän sen telkkaristakin, mutta olin jo reilut kymmenen vuotta sitten luvannut itselleni, että jos Pinkkarit tulee vielä joskus Rogerin kanssa keikalle, niin minä olen paikalla.

Soittaavat kolme biisiä, Breathe, Comfortably Numb sekä Wish you were here

Maailman paras bändi minun mielestä! Enkä varmaan ole yksin mielipiteeni kanssa. Levyjäkin on myyty muutamia.

Edit: Eihän se nyt ihan alkuperäinen kokoonpano tietenkään ole, mutta ainoa oikea kuitenkin

Aijai Sentään, saattaa joutua ottamaan muutaman ja seuraamaan kaikkien aikojen suurinta tv-lähetystä. :rock: :hyper: :whip: :kippis1:

Aattelin että vois itsekin katsella kyseistä konserttia ja samalla siemailla hieman miestä väkevämpää :) Robbie Williamsin esiintymistä odotan innolla, Robbie on just äijä :rock:

harde20 sanoi:
Robbie Williamsin esiintymistä odotan innolla, Robbie on just äijä :rock:
Huhun mukaan Robbie vetää we will rock youn. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mäntti sanoi:
Sattukohan kenellekkään silmään, mihin aikaan mahtais Pink Floyd soittaa? Vai onko se vaan pakko kuunnella koko konsertti läpi.. :)

Samaa ajattelin itsekin kysellä. Mainittiinko kello 2 tai jotain? Minuutin googlettamisella en löytänyt, laiskuus iskee...

Aluksi kommentaattorit puhuivat kahdesta, mutta vähän aikaa sitten puoli kahdesta. Tiedä sitten.
Aikamoista ilotulitusta on kyllä. Tähän mennessä kovimmat ollut Green Day ja U2.
Still to come Robbie, Foo Fighters etc.

Linkin Parkin laulaja veti minusta helvetisti nuotin vierestä? Robbieta vielä odotellaan :) Tuossa itsekin tein muutaman hot shotin ja nyt naukkailen virun valgeeta aplariin sekotettuna ja seuraan konserttia.

Mut hei, tälläsessa konsertissa (joka on ollut ihan fucking mega) menee jopa Alicia Keyesin ja (for fuck's sake) Celine Dionin musiikki, kun tulee silloin kirjoittamaan tänne. Velvet Revolver ruletti. Kalsariviina maisuu aina konsertin loppuun asti. PF ja RW ja Sting vielä kehiin!!!
Liian vähälle ennakkomediahuomiolle "maailman kaiikkien aikojen laajin TV -lähetys" mielestäni jäi. Onneks on dickiboksi, eka kerran katon Ylen Teemaa yli minuutin ;-)
Kakkonen ois voinu kyllä lähettää koko homman suorana alusta loppuun kaikille kansalaisille, sillä harvoin tällaista herkkua on tarjolla suorassa lähetyksessä, vaikka miten tulis koosteita myöhemmin.
Rock on humanity!

Jaa, no ei se sit ollutkaan ihan livenä, mut tietysti mieluimmin tuollasta sujuvaa leikkausta paikasta toiseen lähes suorana kuin odottelua.
I wish I were there! FFS! Loistava Tv-ilta todellakin! Paitsi nyt tulee Mariah Carey, joka on kuitenkin timmissä kunnossa! Eye Candy as opposed to Ear Candy!

Robbie ottaa yleisön niin kuin aina, vittu mikä ÄIJÄ :rock:
Tulisipa vielä come undone, eternity tai angels...

harde20 sanoi:
Robbie ottaa yleisön niin kuin aina, vittu mikä ÄIJÄ :rock:
Tulisipa vielä come undone tai angels...
Robbiella on iso läjä loistavia biisejä ja hän on parhaimmillaan helvetin hyvä esiintyjä ja viihdyttäjä, mutta tähän astinen Live 8 -esiintyminen on täyttä kuraa, ihan järkyttävää paskaa ja yleisön aliarviointia. Voisi edes YRITTÄÄ laulaa sen keikan läpi ja sen jälkeen vasta perseillä, kun ei kerran molemmat tunnu oikein onnistuvan samaan aikaan.

"Hei, olen Robbie, laulan teille hutaisten yhden lauseen, hoitakaa te loput!"

edit: lololoo, ei ole Robbie vaivautunut edes avaamaan ääntään Angelsin kertosäkeestä päätellen... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom