Live-kuvia tulossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Nyt olen saanut sopivan putken hommattua live kuvaamista varten. Tarkoitus on alkaa tuottamaan pakkometalliin lisää sisältöä kuvien muodossa. Tulossa ainakin Before the dawn, Rapture, Swallow the sun, Diablo jne. Toivon mukaan mitään estettä ei kuvaamiselle tule, on meinaan aikomusta nakata Dark funeralikin kennolle Naglfarin kera.

Hieno homma Mike :thumbs: .

Mike sanoi:
on meinaan aikomusta nakata Dark funeralikin kennolle Naglfarin kera.

Tuosta pitikin mainita/kysyä, että olethan kuvaamassa keikan ja hyvä, että olet. Ota paljon kuvia sitten tuosta keikasta.

Jos vain siellä saa kameran kanssa keekoilla, voivat ovella sanoa että "painu homo vittuun sen kameras kanssa".

Pistin yli viikko takaperin asiallisen kyselyn Tavastian vastaavalle että saisiko heidän tilaisuuksissa mahdollisesti kuvata ammattikameralla, saisivat kuvat käyttöön jos tarvetta olisi. Kerroin myös median missä kuvat julkaistaisiin.

En ole saanut mitään vastinetta. Vituttaako teitä muita kun emaili on laitettu yhteystietoihin, mutta kun siihen ottaa yhteyttä, niin mitään takaisin ei tule? Mulle tuota joskus tapahtuu ja ottaa pannuun.

toi e-maileihin vastaamatta jättäminen on kyl vittumaista. monesti on tullut kyseltyä lisätietoa erinäisistä asioista/tuotteista ja ei mitään kuulu, sit pitää soittaa perään että "lähetin sähköpostiakin...blaablaa" ja antaa jonkin sortin häirikkökuva itsestään.

puhelin käteen ja soittoa vaan, lisäkysymyksetkin helpompi selvittää :whip:

Soita niille perään ja koeta järkätä mahd. iso pamppu luurin toiseen päähän ja kysele mailista ja asiasta.

Semmosta se on vielä nykyäänkin joskus ja joidenkin ihmisten kanssa toimiessa, että maileja ei oteta tosissaan, ei pidetä niitä kunnollisena kommunikaatiovälineenä, vaan pitäisi toimia joko paperilla, naamakkain tai vähintään puhelimella. Näin siis jopa kännykkäbisneksessä, jossa luulisi kaiken haitekin olevan arkisessa käytössä jokaisella. :jahas:

Mike sanoi:
Vituttaako teitä muita kun emaili on laitettu yhteystietoihin, mutta kun siihen ottaa yhteyttä, niin mitään takaisin ei tule? Mulle tuota joskus tapahtuu ja ottaa pannuun.

Vituttaa, itselleni on käynyt monesti niin.

Nyt kuvattu Machine men ja Rytmihäiriö, meen kohta kuvaamaan vielä Diablon ja sitten ajelen himaan. Machine men veti vitun kovan keikan, mahtava orkesteri livenä.

70-200/2.8L is putki toimii kuin junan vessa livekuvauksessa. 5D antaa 1250 isolla hyvät suljinajat 2.8 aukolla ja saan hyvää settiä otettua ihan rauhassa mistä päin baaria nyt vain. Vaikka populaa on ihan homona, niin silti mahdun kuvailemaan. Eli 20min ja Diablo :rock:

Kuvat sitten lauantai-iltana online. Maybe muutama maistiainen vielä yöllä. Toivottavasti on iloa jengille, ihan teitä varten ajelen pitkin Suomea kuvaamaan vaikka tästä on kuluja kuitenkin noin 150-200€/keikka.

Mike sanoi:
Nyt kuvattu Machine men ja Rytmihäiriö, meen kohta kuvaamaan vielä Diablon ja sitten ajelen himaan. Machine men veti vitun kovan keikan, mahtava orkesteri livenä.
Toivottavasti on iloa jengille, ihan teitä varten ajelen pitkin Suomea kuvaamaan vaikka tästä on kuluja kuitenkin noin 150-200?/keikka.

W00t?!? Lähdit sitten Tampesterille asti kuvailemaan. Outoa, etten huomannut, vaikka olin itse paikalla. Ehkä liikaa promilleja (?)... Mutta kiitos vaan mikelle jo etukäteen kuvista :worship:

PS. Oli muuten hyvät keikat...

Back
Ylös Bottom