- Ikä
- 47
Älkää nyt vaan ampuko, etsin kyllä searchilla... Niin minähän tosiaan olen "vakavampaa" punttitreeniä tehnyt vasta tämän syksyn. Ruokapuoltakin olen yrittänyt laittaa kuntoon. Syön aamiaisen, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Yritän mutu-tuntumalla katsella, että tulisi proteiineja, hiilareita ja rasvaa sopivasti. Ongelmana minulla on ollut, että syön liian vähän (ja viikonloppuna liikaa...). Treenaan 3:sti viikossa ja pyöräilen työmatkat. Tavoitteena on olla voimakkaampi joskus (haluaisin myös osata lentää).
Niin, asiaan. Kovasti olen yrittänyt lukenut lisäravinteista, palautusjuomista, sun muista, mutta jos totta puhutaan, niin en kyllä tajua yhtään mitään. Kaikenmaailman fastit,wheyt ja buusterit ovat minulle yhtä hepreaa... Kannattaisiko minun siis ryhtyä nauttimaan esim. palautusjuoma. Ja jos niin mistä palautusjuoman tulisi koostua ja mihin se vaikuttaa ja miten.
Niin ja sitten mihin vaikuttaa kreatiini ja mitä on malto?
Kysyisin näitä asioita salinpitäjältäjäni (mies, jonka mielesta maastaveto ei sovi naiselle), mutta häneltä tulisi kuitenkin sen verran suodattuneita vastauksia, kun näyttää kauppaavan kaikenlaisia jauhoja ja systeemejä itsekin.
Niin, asiaan. Kovasti olen yrittänyt lukenut lisäravinteista, palautusjuomista, sun muista, mutta jos totta puhutaan, niin en kyllä tajua yhtään mitään. Kaikenmaailman fastit,wheyt ja buusterit ovat minulle yhtä hepreaa... Kannattaisiko minun siis ryhtyä nauttimaan esim. palautusjuoma. Ja jos niin mistä palautusjuoman tulisi koostua ja mihin se vaikuttaa ja miten.
Niin ja sitten mihin vaikuttaa kreatiini ja mitä on malto?
Kysyisin näitä asioita salinpitäjältäjäni (mies, jonka mielesta maastaveto ei sovi naiselle), mutta häneltä tulisi kuitenkin sen verran suodattuneita vastauksia, kun näyttää kauppaavan kaikenlaisia jauhoja ja systeemejä itsekin.