SUPERCARB 1kg -40%

Lisäravinteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
Moikka!
Mitä lisäravinteita te käytätte vai käytättekö mitään? Aloitin lievän dieetin kolmisen viikkoa sitten, ja viimeviikkoisen ruokapäiväkirjan mukaan näyttäisi siltä, että proteiinia on vähänlaisesti treenin välipäivinä (ainakin miehen mielestä...), siis alle 20 % kokonaisenergiansaannista. Fitness-lehdessä suositeltiin 10-15 % proteiinista, mutta käsittääkseni kohtuullisen kovaa treenaavalla ja lihasmassaa kasvattavalla se saa olla sen 30 %, varsinkin kun rasvat ovat aika minimissä?
Treenin jälkeen käytän palautusjuomaa, ja aloinpa huvikseni ottaa lesitiiniäkin, tiedä sitten onko siitä mitään vastaavaa hyötyä. Kalorit jossain 1300-1400 hujakoilla paitsi "mässäyspäivänä" enemmän (ei tullut laskettua...). Kalaöljykapseleita harkitsen, lieneeköhän tarpeen... kalaa yritän syödä väh. 3 krt viikossa. Treenitulokset on kevään mittaan tasaisesti parantuneet ja varsinkin kestävyys kasvanut, jaksaa tehdä kovempaa treeniä paremmin (mulla on esim. rinta, olkapäät ja ojentajat samana päivänä mikä on tosi raskasta mutta nykyään sujuu jo hyvin).

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itse syön sellaiset 1,2-2 g proteiinia / painokilo vähän treenien ja fiiliksien mukaan -- myös niinä päivinä, kun kalorimäärä on dieetin takia ollut n. 1400 kcalia.

Yleinen suositus on, että vähän liikkuvan naisen pitäisi syödä 0,8-1 g / painokilo, enemmän liikkuvan 1,2-1,5 ja kovaa treenaavan 1,5-2 g proteiinia / painokilo. Niiinä päivinä kun riittävää proteiinimäärää ei meinaa saada normaaliravinnosta, käytän lisäproteiinia (tällä hetkellä on Pure Protein -purkki tuolla hyllystä).

Samalla yritän saada rasvakaloreita noin 30 % koko päivän kalorimäärästä, vähintään kuitenkin semmoiset 30-40 g 1400 kcalin dieettipäivinä. Niinä päivinä kun sitä en saa ruoasta, otan Möllerin Omega-kapseleita ja/tai EFA-kapseleita.

Kutri, joka tänään mätti huikeat 2500 kcalia naamaan silkkaa väsymystä (ja kaikki ns. terveellisestä ruoasta)...

Mä syön n 3 g painokiloa kohti protskua, kaikki ruoasta, en juo protskujuomia. Ainoa lisäravinne, jota olen käyttänyt, on tuo cla + kromi, jota käytin yhden paketin. Aion käyttää pienen tauon jälkeen toisenkin, koska ekan aikana rasvaprossa laski 2 pykälää. Niin, kun syö tuon 170g protskua ja kalorimäärä on n 1500, tulee kyllä protskujen osuudeksi päässälaskemalla yli 40 %. Eli pitäis varmaan lisätä hiilareiden osuutta, mut mut ku ne on täyttä PAKKOPULLAA.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom