Lisäravinteista vielä kerran

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatpipe
  • Aloitettu Aloitettu
Olen aivan pihalla näiden kaikenmailman lisäravinteiden kanssa. Kannattaako käyttää päällekkäi useita lisäravinteita? Esim. massanlisääjää, palautusjuomaa sekä mahdollisesti vielä jotain muuta itse sekoitettua malto / proteiini yhdistelmää.
:confused:
Itse olen käyttänyt ainoastaan palautus tarkoituksessa lisäravinteita. Tällä hetkellä kaapista löytyy viking power säkki jota käytän ohjeiden mukaan ennen ja jälkeen treenin. Voisiko / kannattaisiko tuohon lisätä jotakin erillistä tuotetta sekaan tehostaakseen massan kehitystä?
Mitä taas syömiseen tulee sitä teen koko ajan ja paljon. Tosin se taitaa näkyä enemmänkin vyötäröllä tällä hetkellä.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se ihan normaalia on että niitä käytetään päällekkäin, näin varmistetaan että päivän aikana saadaan kaikki tarvittava eines joka nyt lihaskasvun kannalta on tarpeellista. Itse en tuosta Viking Powerista niinkään perustaisi, kannatta ennemminkin sekoittaa palautusjuomansa itse. Silloin siihen saa juuri haluamansa aineet ei mitään muuta. Näissä valmiissa palautusjuomissa kun on vaikka minkalaista ainetta, mutta niin pieniä määriä että niistä ei ole juuri minkaanlaista vaikutusta. Esimerkkinä juuri tässä Viking Powerissa taitaa muistaakseni olla sisällytettynä jonkinlainen määrä kreatiinia, en muista tarkkaa määrää, mutta sen muistan että sellaisesta määrästä ei ole vitunkaan hyötyä. Kreatiinia pitäisi sitä paitsi syödä kuureittain, ei jatkuvasti.

Pääh, mä syön kreaa kokoajan, eikä valittamista. :D Joo, tosiaan lisäravinnetta on jos jonkinlaista.. Heraproteiini, malto ja krea on ne perusjutut.. Niistä jotain kehittää.

Bull's Recoveryssä on 8g kreatiinia per 100g kyllä sen ihan hyvin luulisi riittävän...annokseen jää siis n. 5g

Itekin menin ostamaan Viking Poweria.
Onneksi on pussi jo loppusuoralla. Paremmat drinkit saa kun sekottelee protskut, kreat ja maltot sun muut keksenään. Halvempaakin on.
Olen tuohon VP:iin lisäillyt vielä maltoa ja vetänyt blenderissä parin banaanin kanssa "pirtelöksi". Onpahan gaineri.

Oiskohan tälläisestä sekoituksesta mihinkään???

Hera85 900g
Protein95 1000g
Malto6 2000g
Dextore 1000g
Creatine 300g

Tavaraa tulee 5.2 kg ja kilohinnaksi muodostuu 12.8€
Lähinnä tuo sekoitussuhde kiinnostaa. tuossa esimerkissä on kaikki Fast:in tuotteita...

Ravintosisältö olis kutakuinkin:

100 g sisältää:
- Energiaa 385 kcal
- Proteiinia 30 g
- Hiilihydraattia 55 g
- Rasvaa alle 2 g
- Kreatiinia 6 g

Originally posted by Fatpipe
Oiskohan tälläisestä sekoituksesta mihinkään???

Hera85 900g
Protein95 1000g
Malto6 2000g
Dextore 1000g
Creatine 300g

Jos palautumisjuomaksi ajattelit, niin kumpikaan noista protskuista ei ole siihen tarkoitukseen paremmin soveltuvaa nopeasti imeytyvää protskua. Tähän tarkoitukseen tilalle esim Fastin tuotteista Whey3 tai Whey+.

perhana kun on muuten näin koululaisen lompakolle kallista paskaa toi viking power. oliskos mitään ehdotuksia palautusjuomaan? sopivan protsku-hiilarisuhteen lisäks pitäis olla kreatiinia, glutamiinia ei välttämättä. mitähän tulis maksamaan kuukaudessa / koko paketin hinta ja kauan kestää?

Originally posted by beginner
perhana kun on muuten näin koululaisen lompakolle kallista paskaa toi viking power. oliskos mitään ehdotuksia palautusjuomaan? sopivan protsku-hiilarisuhteen lisäks pitäis olla kreatiinia, glutamiinia ei välttämättä. mitähän tulis maksamaan kuukaudessa / koko paketin hinta ja kauan kestää?

No kootaan vaikka Lisäravinnepalvelun sivuilta Fastin tuotteista palautusjuoma kreatiinilla.

Whey3(900g) 25 euroa
Malto(1kg) 6,10 euroa
Kreatiini(900g) 30,90 euroa
Dextroosi(1kg) 5 euroa

Glutamiini on sitten kalliimpaa.

Mitäs tuosta tulee 31,50+35,90=67,40 näin lyhyellä matikalla.

Tuota kreatiinia ei tarvitse olla joka kuukausi uusimassa, joten se kestää pitempään. Tuo protsku voi olla tietysti muutakin, mutta tuo Whey3 on ihan laatumömmö.

Ja jos nyt oikeen tosissaan penniä haluaa venyttää niin tuota dekstroosia saa normaalista ruokakaupasta puolta halvemmalla panimosokeri-nimikkeellä. ;)

Originally posted by madjack
Ja jos nyt oikeen tosissaan penniä haluaa venyttää niin tuota dekstroosia saa normaalista ruokakaupasta puolta halvemmalla panimosokeri-nimikkeellä. ;)

Ja halpahallissa PANImo sokeri on yli 10xhalvempaa (esim 10kg säkissä).

Namia se on

Originally posted by beginner
varmaan maistuu aika paskalle, mutta heitetään vaikka kaakaota sekaan. kiitti vitusti, pitää harkita tota

Ota jollain maulla se whey3. Mulla on mansikka ja sekotus maistuu...no, etäisesti mansikalle mutta ei se kyllä pahankaan makuista ole.
Suklaa kuulemma on parempaa, ainakin kaverin mielestä...tosin jos ostaa mauttoman ja sotkee kaakaot, niin ajanee saman asian.
Mautonta saa vielä enemmän samaan hintaan. 800g maulla, 900g ilman.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom